Strona 1 z 1
TDI - Timing w 1z
: pn kwie 20, 2009 11:43
autor: Omek
Witam wszystkich !
Zrobiłem zrzut ekranu i nie bardzo wiem o co chodzi,wydaję mi się że powinienem ustawić kąt wtrysku ? Pozdrawiam.
: pn kwie 20, 2009 11:46
autor: bradley
Jest lekko opozniony. Jak Ci przeszkadza to mozesz go przyspieszyc.
: pn kwie 20, 2009 11:52
autor: To_mas
Omek, kąt troszkę późny u ciebie wynosi 36 ja bym go przyśpieszył w okolice 49-51
a mówiąc prościej jak najbliżej niebieskiej linii na wykresie
: pn kwie 20, 2009 19:28
autor: piter_s
jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.
jak by było 20 to można powiedzieć że jest późno.
: pn kwie 20, 2009 19:39
autor: To_mas
piter_s pisze:jeśli chodzi o 1Z to zostaw jak jest, nic nie jest za późno, ustawisz na 51 to bedzie chodził jak traktor i odczujesz spadek mocy w wyższych obrotach.\
wszystkie 1z jakie nie podpinałem to miały właśnie ok 36 i śmiga wszystko ok.
ja przestawiłem u siebie na 51 i jest lepiej niz jak miałem na 20 pare
ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.
: pn kwie 20, 2009 20:12
autor: piter_s
To_mas pisze:ja bym przestawił w końcu po coś wartość poprawną sie podaje.
czyli jaką masz na myśli???
wartość poprawna jest taka jak podaje ecu z map, a w mapach nie ma 51 tylko jak juz 40-42
: pn kwie 20, 2009 20:42
autor: bradley
: pn kwie 20, 2009 20:51
autor: piter_s
czyli masz ok, 38, a idealnie na twoim wykresie by było 36
: wt kwie 21, 2009 10:02
autor: Omek
Zastanawiam się dlaczego na wykresie są inne dane niż te w lewym dolnym narożniku scrimu ? to znaczy temperatura i timing