Strona 1 z 2
Metaliczne stuki
: pt kwie 17, 2009 21:57
autor: bongo
Jak w temacie,coś mi zaczęło dziwne odgłosy wydawać.Kiedyś jak miałem cienkiego to szklanki mi tak dzwoniły,w sumie dzwięk podobny lecz bardziej metaliczny jakby.Wzrasta w miare wzrostu obrotów.Takie "tik tik tik...
Auto ciągnie jak dawniej,olej mobil 15W40.
Jakieś sugestie?
: pt kwie 17, 2009 22:16
autor: abrams
hydropopierdółki ?? chyba ze silnik na płytkach ;]
: pt kwie 17, 2009 22:52
autor: wojtek0231
bongo pisze:Jak w temacie,coś mi zaczęło dziwne odgłosy wydawać.Kiedyś jak miałem cienkiego to szklanki mi tak dzwoniły,w sumie dzwięk podobny lecz bardziej metaliczny jakby.Wzrasta w miare wzrostu obrotów.Takie "tik tik tik...
Auto ciągnie jak dawniej,olej mobil 15W40.
Jakieś sugestie?
Siemasz. Może będziesz miał to co i umnie czyli wymienisz popychacze, sprawdzisz wtryski i kąt wtrusku będzie o.k. i dalej będzie cykać i *#cenzura#*..ć. no ale na 90% u ciebie to popychacze. A w moim? Tego niewie nikt
: pt kwie 17, 2009 23:12
autor: grandi
Może kat wtrsyku się przestawił
: sob kwie 18, 2009 21:30
autor: wojtek0231
Witam. Dzisiaj odkręciłem pokrywe zaworów żeby sprawdzić hydropopychacze które nie dawno były wymienione i nie wyczułem żadnego luzu tylko że sześć z nich lekko się wdusza z milimetr lub mniej a na dwóch pozostałych nie wyczuwa się tej regulacji są twarde. Czy w związku z tym od tego może mi stukać cykać tykać itp.?
Podpowiedzcie coś bo strasznie mnie to cykanie wkurza.
: ndz kwie 19, 2009 11:10
autor: abrams
wojtek0231 pisze:Witam. Dzisiaj odkręciłem pokrywe zaworów żeby sprawdzić hydropopychacze
ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku
ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego
: ndz kwie 19, 2009 15:08
autor: bongo
U mnie winę ponosiła wydmuchana uszczelka kolektora wydechowego na jednym cylindrze.Spaliny uciekały tworząc ów metaliczny dzwięk
: ndz kwie 19, 2009 16:16
autor: wojtek0231
abrams pisze:ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego
Pokrywe zrzuciłem przy zimnym silniku a kąt wtrysku to powinienem opuźnić?
: ndz kwie 19, 2009 22:26
autor: abrams
wojtek0231 pisze:abrams pisze:ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego
Pokrywe zrzuciłem przy zimnym silniku a kąt wtrysku to powinienem opuźnić?
nie chodzi o zimny.. ale o to ze po kilku minutach hydro po wyłączeniu silnika olej z hydro wycieka i nie poznasz czy hydro do wymiany czy nie
co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja
potem youtube.pl posłuchamy klekota
: ndz kwie 19, 2009 23:01
autor: Lukas-182
abrams pisze:co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja
potem youtube.pl posłuchamy klekota
Podepnę się pod temat, piszesz, że byś rozpoznał po klekocie czy kąt dobrze ustawiony?? Kurcze, bo mój niby ustawiony wg książki i opinii z forum, ale mi nadal wydaje się, że jakoś ciężko klekocze, jakbym nagrał takowy filmik i wrzucił na YT to byś coś pomógł
??
: ndz kwie 19, 2009 23:07
autor: abrams
Lukas-182 pisze:abrams pisze:co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja
potem youtube.pl posłuchamy klekota
Podepnę się pod temat, piszesz, że byś rozpoznał po klekocie czy kąt dobrze ustawiony?? Kurcze, bo mój niby ustawiony wg książki i opinii z forum, ale mi nadal wydaje się, że jakoś ciężko klekocze, jakbym nagrał takowy filmik i wrzucił na YT to byś coś pomógł
??
niestety nie jestem w tym mistrzem ale napewno nagranie filmu i wrzucenie nie zaszkodzi.. a nawet ktoś może pomóż ja.. narazie przyspieszyłem wtrysk i dobrze pali na zimnym na ciepłym trudniej... ale niebieski dym zniknął
jutro będe chyba trochę cofał... jednak to takie wszystko na oko.. bo nie wiesz tak do końca ile cofnąłeś .... warto pokombinować ofc w granicach rozsądku
pozatym
Lukas-182 zapraszam do mnie obejrzeć filmik "first run" po wymianie głowicy i uszczelki
: ndz kwie 19, 2009 23:40
autor: To_mas
Na słuch to jednak nie ustawisz tego tak dobrze jak zegarem ... wiem bo sie z bratem bawiliśmy z tym ale możecie próbować
jak za wczesny to auto głośniej chodzi
jak poźny to chodzi miękko i kopci dość znacznie
: ndz kwie 19, 2009 23:42
autor: abrams
jak za wczesny to auto głośniej chodzi
i sie coś wkręcać na obroty tak nie chce....
jak poźny to chodzi miękko i kopci dość znacznie
na jaki kolor ?? pozatym ma problemy z odpaleniem...
: pn kwie 20, 2009 00:03
autor: To_mas
abrams pisze:i sie coś wkręcać na obroty tak nie chce....
zależy jak bardzo kąt przestawiony
abrams pisze:na jaki kolor ?? pozatym ma problemy z odpaleniem...
czarny
sprawdzeni i ustawienie kąta kosztuje chyba 50zł w mk2 TD bo tam jest bardzo fajny dostęp i prosta sprawa.