Metaliczne stuki

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Metaliczne stuki

Post autor: bongo » pt kwie 17, 2009 21:57

Jak w temacie,coś mi zaczęło dziwne odgłosy wydawać.Kiedyś jak miałem cienkiego to szklanki mi tak dzwoniły,w sumie dzwięk podobny lecz bardziej metaliczny jakby.Wzrasta w miare wzrostu obrotów.Takie "tik tik tik... :grin:
Auto ciągnie jak dawniej,olej mobil 15W40.
Jakieś sugestie?



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pt kwie 17, 2009 22:16

hydropopierdółki ?? chyba ze silnik na płytkach ;]


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » pt kwie 17, 2009 22:52

bongo pisze:Jak w temacie,coś mi zaczęło dziwne odgłosy wydawać.Kiedyś jak miałem cienkiego to szklanki mi tak dzwoniły,w sumie dzwięk podobny lecz bardziej metaliczny jakby.Wzrasta w miare wzrostu obrotów.Takie "tik tik tik...
Auto ciągnie jak dawniej,olej mobil 15W40.
Jakieś sugestie?
Siemasz. Może będziesz miał to co i umnie czyli wymienisz popychacze, sprawdzisz wtryski i kąt wtrusku będzie o.k. i dalej będzie cykać i *#cenzura#*..ć. no ale na 90% u ciebie to popychacze. A w moim? Tego niewie nikt :grrr:



Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pt kwie 17, 2009 23:12

Może kat wtrsyku się przestawił


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » sob kwie 18, 2009 21:30

Witam. Dzisiaj odkręciłem pokrywe zaworów żeby sprawdzić hydropopychacze które nie dawno były wymienione i nie wyczułem żadnego luzu tylko że sześć z nich lekko się wdusza z milimetr lub mniej a na dwóch pozostałych nie wyczuwa się tej regulacji są twarde. Czy w związku z tym od tego może mi stukać cykać tykać itp.?
Podpowiedzcie coś bo strasznie mnie to cykanie wkurza.



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz kwie 19, 2009 11:10

wojtek0231 pisze:Witam. Dzisiaj odkręciłem pokrywe zaworów żeby sprawdzić hydropopychacze
ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku :) ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
bongo
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 7767
Rejestracja: sob wrz 17, 2005 19:58
Lokalizacja: Londyn
Kontakt:

Post autor: bongo » ndz kwie 19, 2009 15:08

U mnie winę ponosiła wydmuchana uszczelka kolektora wydechowego na jednym cylindrze.Spaliny uciekały tworząc ów metaliczny dzwięk :blush:



Awatar użytkownika
wojtek0231
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 176
Rejestracja: pt sty 23, 2009 12:49
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: wojtek0231 » ndz kwie 19, 2009 16:16

abrams pisze:ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego
Pokrywe zrzuciłem przy zimnym silniku a kąt wtrysku to powinienem opuźnić?



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz kwie 19, 2009 22:26

wojtek0231 pisze:
abrams pisze:ale tóż po zgaszeniu sciągłeś pokrywe ?? to w tym wypadku brak luzu to dobrze... lekki luz do przezycia.. gorzej gdy wciskasz hydro a on wpada ... ofc krzywki o góry muszą być... sprawdz kąt wtrysku ja obecnie ustawiam na słuch kąt wtrysku.... gdyż nie stać mnie na sprzęt do tego
Pokrywe zrzuciłem przy zimnym silniku a kąt wtrysku to powinienem opuźnić?
nie chodzi o zimny.. ale o to ze po kilku minutach hydro po wyłączeniu silnika olej z hydro wycieka i nie poznasz czy hydro do wymiany czy nie :)

co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja :D potem youtube.pl posłuchamy klekota :)


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
Lukas-182
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 997
Rejestracja: czw maja 18, 2006 23:00
Lokalizacja: Sztum/Malbork/Elbląg
Kontakt:

Post autor: Lukas-182 » ndz kwie 19, 2009 23:01

abrams pisze:co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja :D potem youtube.pl posłuchamy klekota :)
Podepnę się pod temat, piszesz, że byś rozpoznał po klekocie czy kąt dobrze ustawiony?? Kurcze, bo mój niby ustawiony wg książki i opinii z forum, ale mi nadal wydaje się, że jakoś ciężko klekocze, jakbym nagrał takowy filmik i wrzucił na YT to byś coś pomógł ;) ??



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz kwie 19, 2009 23:07

Lukas-182 pisze:
abrams pisze:co do kąta wtrysku to nie mogę powiedzieć.. może nagraj filmik jak ja :D potem youtube.pl posłuchamy klekota :)
Podepnę się pod temat, piszesz, że byś rozpoznał po klekocie czy kąt dobrze ustawiony?? Kurcze, bo mój niby ustawiony wg książki i opinii z forum, ale mi nadal wydaje się, że jakoś ciężko klekocze, jakbym nagrał takowy filmik i wrzucił na YT to byś coś pomógł ;) ??
niestety nie jestem w tym mistrzem ale napewno nagranie filmu i wrzucenie nie zaszkodzi.. a nawet ktoś może pomóż ja.. narazie przyspieszyłem wtrysk i dobrze pali na zimnym na ciepłym trudniej... ale niebieski dym zniknął ;) jutro będe chyba trochę cofał... jednak to takie wszystko na oko.. bo nie wiesz tak do końca ile cofnąłeś .... warto pokombinować ofc w granicach rozsądku ;)

pozatym Lukas-182 zapraszam do mnie obejrzeć filmik "first run" po wymianie głowicy i uszczelki :)
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 23:13 przez abrams, łącznie zmieniany 1 raz.


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » ndz kwie 19, 2009 23:40

Na słuch to jednak nie ustawisz tego tak dobrze jak zegarem ... wiem bo sie z bratem bawiliśmy z tym ale możecie próbować :)
jak za wczesny to auto głośniej chodzi
jak poźny to chodzi miękko i kopci dość znacznie



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz kwie 19, 2009 23:42

jak za wczesny to auto głośniej chodzi
i sie coś wkręcać na obroty tak nie chce....
jak poźny to chodzi miękko i kopci dość znacznie
na jaki kolor ?? pozatym ma problemy z odpaleniem...


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pn kwie 20, 2009 00:03

abrams pisze:i sie coś wkręcać na obroty tak nie chce....
zależy jak bardzo kąt przestawiony
abrams pisze:na jaki kolor ?? pozatym ma problemy z odpaleniem...
czarny :)

sprawdzeni i ustawienie kąta kosztuje chyba 50zł w mk2 TD bo tam jest bardzo fajny dostęp i prosta sprawa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 31 gości