Witam wszystkich. mój MK3 GTD z silnikiem AAZ nie posiada napinacza, pasek napina sie na alternatorze, gdy wkladam pasek 6PK923 taki jak katalogowo, nowy pasek jest napięty na maksa. Tzn nie ma wiącej miejsca by go napiąć, pochodzi okolo 15-20 tyś i piszczy, znowu trzeba wymieniać bo nie ma miejsca gdzie napiąć.Ostatnio kupiłem troche krótszy pasek 6PK913 wszedł na styki, musiałem sie troche pomęczyć.Nie wiem czy go dobrze zakładam i dlatego ten problem, czy może ktoś coś tam pozmieniał przede mną, lub czegoś brakuje. Czy pasek powinien iść nad kolem pasowym pompy wodnej czy pod, patrząc od boku. U mnie był pod kolem pompy wodnej gdy zmieniałem pierwszy raz,nie chce próbować sam go zmieniać nad kolo ponieważ wtedy pompa wodna bedzie chodzić w drugą strone i może coś paść.
edit: ortografia
damcio151
Ostatnio zmieniony czw kwie 16, 2009 21:40 przez
siwy4, łącznie zmieniany 1 raz.