Falujące obroty
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Falujące obroty
Witam !!!Mam taki problem w swoim mk4 z silnikiem ASZ gdy jade tak na około1,500 tys obrotow i od razu depne na gaz to tylko podnosza sie obroty a samochow nie ma buta dopiero po chwili wszystko sie wyrownuje i powyzej 3 tys obrotow golf mk4 idzie super..Co to moze byc??Dodam ze to na pewno nie sprzeglo gdyz bylo sprawdzane
Damian
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
- ciachotdi
- diesel m@ster
- Posty: 1121
- Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
- Lokalizacja: Aalsmeer
- Auto: Seat mii
Re: Falujące obroty
baxterek1 pisze:Witam !!!Mam taki problem w swoim mk4 z silnikiem ASZ gdy jade tak na około1,500 tys obrotow i od razu depne na gaz to tylko podnosza sie obroty a samochow nie ma buta dopiero po chwili wszystko sie wyrownuje i powyzej 3 tys obrotow golf mk4 idzie super..Co to moze byc??Dodam ze to na pewno nie sprzeglo gdyz bylo sprawdzane
trzeba przeczyscic sytki na alternatorze i rozrusznik pewnie jak tam duzo rdzy to samo miałem i to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce szczota druciana i do dzieła tylko nie idz na latwizne bo problem wroci
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Proszę bardzo wytłumacz mi i innym kolegą jak to się staje że po dodaniu gazu obroty koledze rosną a auto nie przyspiesza i jaki jest związek przyczynowo skutkowy alternatora i rozrusznika z tym zjawiskiem, bo jest śmiertelnie ciekawyciacho840 pisze:trzeba przeczyscic sytki na alternatorze i rozrusznik pewnie jak tam duzo rdzy to samo miałem i to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce szczota druciana i do dzieła tylko nie idz na latwizne bo problem wroci
- italiano_83
- V.I.P.
- Posty: 11896
- Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
- Lokalizacja: NL/Zeeland
- Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
- Silnik: 1.4T
Jak widać pionierska teoria naszego kolegi nie rozwija się, a sam "producent" nie raczy jej narazie wyjaśnić " ciemnemu ludowi" ale trudno tak bywa, ja opracowałem swoją równie prawdopodobna jak kolegi Więc się nią podzielę, a może i kolega też wyjaśni swoją A więc moja teoria : Wygląda to tak: Wciśnięcie gazu "but" moment obrotowy jest tak potężny że koła mielą w miejscu po przekroczeniu 3000/obr krzywa momentu opada auto ponownie zyskuje przyczepność i samochód zaczyna odjeżdżać Tak wygląda moja teoria, a może koś ma inna, "lepszą" :green_fuck:ciacho840 pisze:to co czytam co inni pisza to mi sie plakac chce
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 94 gości