Strona 1 z 1
Problem stan awaryjny błąd zawor N 239 gdzie sie znajduje
: wt kwie 14, 2009 20:17
autor: pepu12
Slinik 1,9 tdi 90kM
Witam mam problem auto wchodzi w stan awaryjny przy ostrej jezdzie lub przy wyprzedzaniu na vagu wyskakuje bład zaworu N 239 jak nieda sie go skasowac gdzie znajduje sie ten zawor to spróbuje go wymienic moze pomoze pozdrowionka dzieki zgory !!
za pomoc punkcik poleci oczywiscie
: wt kwie 14, 2009 20:22
autor: reloop
znalezione na forum
http://img476.imageshack.us/my.php?imag ... tdi6zj.jpg
zawór przełączający przepustnicy N239 zaznaczony 1
: wt kwie 14, 2009 20:33
autor: piter_s
do klapy gaszącej
: wt kwie 14, 2009 21:57
autor: pepu12
piter_s pisze:do klapy gaszącej
???
tzn przy klapie niema takiego zaworu z fotki wynika ze jest on przy turbinie mam racje?
: wt kwie 14, 2009 23:59
autor: Sztomel
tu masz całe sterowanie klapą gaszącą, na pierwszym rysunku od góry N239 jest po lewej stronie i od niego idzie wężyk podciśnienia do siłownika sterującego klapą gaszącą :
i jeszcze jeden rysuneczek, N239 oznaczony nr 1 :
: śr kwie 15, 2009 00:11
autor: pepu12
dzieki koledzy
juz wszystko jasne
: śr kwie 15, 2009 00:15
autor: Sztomel
jeszcze sposób na sprawdzenie samego N239 :
http://images.google.com/imgres?imgurl= ... l%26sa%3DG
: śr kwie 15, 2009 11:16
autor: antojuja
witam, podepne sie pod temat, otoz u mnie jest tak ze podczas gaszenia klapa sie zamyka i po jakims czasie sie znow otwiera (gdy silnik juz ,,stoi'') czyli dziala poprawnie, dziwi mnie tylko ze kiedy jest gaszony to trzesie kiedys tego nie bylo, w dodatku zauwarzylem ze w momencie cofania kluczyka i jednoczesnym dodaniu gazu juz nie trzesie jak gasnie tak samo jest jak reka zamkne klape gaszaca, dlaczego? czy moze pompka vacuum siada? czy tez jest inna przyczyna? dodam ze wezyki podcisnienia wszystkie sa nowe i zamontowane poprawnie