Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 09:00
witam. od odłuższego czasu zastanawiam sie czy moja pompa nie pochodzi przypadkiem od wersji silnika 1.9 td.
silnik mam 1V natomiast pompa jest z grzybkiem i to grzybek przypomina ten z modeli 1.9td?
po czym dojść co to za rodzaj pompy?
po numerach?
modelu pompy?
myślalem nad zmiana pompy na 10mm ( w 1.9td byly chya 9mm?)

Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
vision
- Gadatliwa bestia

- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » pn kwie 13, 2009 09:07
podaj numer
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 09:09
Witam.
Wygląda,że to faktycznie jest pompa z 1,9TD.Szkoda,że nie dałeś fotki z jej numerami,to można by więcej powiedzieć na ten temat.
Ja też jeżdżę na pompie od 1,9TD (9mm).Nie narzekam,ale miałem trochę zabawy z ustawieniami

-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 09:15
miałem gdzies zdjęcie ale nie moge znaleźć. podrzuce później.
jak ustawiasz kąt wtrysku?
[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 09:19 ]
skladam silniki koncze kapitalke blachary. w pompie przy okazji wyjełem dwie z czterech podkładek w fali( tzn. zalożyłem cieńsze z pompy od 1.5 diesla). Mam nadzieje, że nie bedzie kopcił jak szalony?
ale czy ten efekt szybszj fali nie uzyska sie przez spiłowanie pina bo on tez chyba przyśpiesza kąt wtrysku co nie?
u mnie jak spiowałem z głowa to dostawał kopa powyżej 3000 ale później przesadziłem.
poza tym palił jak smok
[ Dodano: Pon Kwi 13, 2009 09:23 ]
chodzi o to, że jak kupiłem ten silnik był to seryjny 1.6td 1v ale miał tą pompe z pinem od 1.9td.
mimo tego całkiem nieźle przyśpieszał.
czy wartości kąta wtrysku mam brać z 1.9td? jakie one są?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 09:31
JABcok20 pisze:jak ustawiasz kąt wtrysku?
Jeżeli chodzi Ci o kąt statyczny,to robię to tak,że luzuję delikatnie śruby mocujące pompę,odpalam silnik i ustawiam na słuch.Dokręcam wtedy gdy silnik pracuje najpłynniej,najłagodniej.
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 09:33
no tak też tak robiłem ale nigdy nie masz pewnoci, że jest ustawione maksymalnie dobrze( chodzi o spalanie)
ja robiłem to tak, że ustawiałem i robiłem przejazdżke, później korekta ale pewnosci co do trfienia nie masz...
szukam wartości kąa statycznego na google ale nie moge znaleźć????
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 09:38
JABcok20 pisze:czy wartości kąta wtrysku mam brać z 1.9td? jakie one są?
Znajomy pompiarz powiedział mi,że jak silnik jest "pomodzony",to jakiekolwiek ustawienia książkowe idą na bok i pozostaje tylko metoda prób i błędów...
[ Dodano: 13 Kwi 2009 09:43 ]
JABcok20 pisze:no tak też tak robiłem ale nigdy nie masz pewnoci, że jest ustawione maksymalnie dobrze( chodzi o spalanie)
ja robiłem to tak, że ustawiałem i robiłem przejazdżke, później korekta ale pewnosci co do trfienia nie masz...
szukam wartości kąa statycznego na google ale nie moge znaleźć????
No właśnie dlatego ja to robiłem na obrotach,aby słyszeć różnicę w pracy silnika i zostawić na jak najlepszym ustawieniu
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 09:58
masz racje... nie ustawie tego za pomoca zegara
ale myśle ze za pomocą czujnika piezoelektrycznego dam rade:) :DDDD
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
Michał_1977
- _

- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 10:01
JABcok20 pisze:masz racje... nie ustawie tego za pomoca zegara
ale myśle ze za pomocą czujnika piezoelektrycznego dam rade:) :DDDD
Jak to ktoś kiedyś powiedział-"próba nie strzelba"
Powodzenia.
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 17:53
tak dla jasnosci
oto numer pompy
0 460 494 182
R223 BT 4007
130 081 F
95970
czy to jest na pewno pompa od 1.9?
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
vision
- Gadatliwa bestia

- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » pn kwie 13, 2009 17:55
pompa do 1.6 TD JR
Ostatnio zmieniony pn kwie 13, 2009 17:55 przez
vision, łącznie zmieniany 1 raz.
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 18:03
szkoda:( czyli to pompka 8mm
arwam mi pisal ze swoja pompke sam przerobil.
wiec czy przerobienie polega na zamianie samych czesci czy trzeba cos rozwiercac na tokarce?
zdradzi ktos w jakiej pompce szukac czesci

Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
-
vision
- Gadatliwa bestia

- Posty: 734
- Rejestracja: ndz lip 01, 2007 15:27
- Lokalizacja: warszawa
Post
autor: vision » pn kwie 13, 2009 18:04
JABcok20 pisze:szkoda:( czyli to pompka 8mm
9mm
[ Dodano: 13 Kwi 2009 18:06 ]
JABcok20 pisze:zdradzi ktos w jakiej pompce szukac czesci
do czego ?|
-
JABcok20
- Forum Master

- Posty: 1838
- Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
- Lokalizacja: Lębork
-
Kontakt:
Post
autor: JABcok20 » pn kwie 13, 2009 18:18
aby wydoic z niej 10mm
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 35 gości