Brak mocy

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Janusz.k5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 14:22
Lokalizacja: Małopolska

Brak mocy

Post autor: Janusz.k5 » sob kwie 11, 2009 17:38

Witam. Dzisiaj dostałem odczyt błedów z komputera, oto one:
449B Czujnik ciśn. w rurze dolotowej Zwarcie do plusa
462D Regulacja ciśnie. doładowania Powyżej granicy regulacji
Mam takie pytanie czy ten czujnik może być przyczyną wchodzenia w tryb awaryjny?
Silnik ASV



Awatar użytkownika
sagon
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 868
Rejestracja: wt lis 04, 2008 16:28
Lokalizacja: RP
Kontakt:

Post autor: sagon » sob kwie 11, 2009 18:23

Kolego wszystko wskazuje na przeładowanie.Turbina dmucha za dużo,bo zapieczone są łopatki zmiennej geometrii odpowiedzialne za utrzymywanie odpowiedniego ciśnienia doładowania.
Jak już łapie przeładowanie,to musi dmuchać ponad 1.5 bara.
Czujnik nie jest przyczyna Twojego problemu.Jest nią turbina.On tylko czyta ciśnienie jakie ona wytwarza.
Ostatnio zmieniony sob kwie 11, 2009 18:25 przez sagon, łącznie zmieniany 1 raz.


AFN 165,5@380,8

PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » sob kwie 11, 2009 20:57

reasumujac wypowiedz kolegi sagon, turbinke trzeba wyjac, rozlozyc, namoczyc w ropie i wyczyscic.


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » sob kwie 11, 2009 23:31

skoncentruj się najpierw na czujniku zanim wyjmiesz turbinę,bo wszystko wskazuje na jego uszkodzenie,chyba ,że go rozłączałeś podczas pracy silnika. Można skasowac ten błąd?



Janusz.k5
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: ndz lis 04, 2007 14:22
Lokalizacja: Małopolska

Post autor: Janusz.k5 » ndz kwie 12, 2009 14:10

Oba błędy można skasować ale pojawiają się z powrotem gdy przejadę samochodem i wejdzie w tryb awaryjny.
A można jakoś sprawdzić czy ten czujnik jest uszkodzony, ile może kosztować nowy?



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » ndz kwie 12, 2009 14:18

Janusz.k5 pisze: A można jakoś sprawdzić czy ten czujnik jest uszkodzony
obserwowac parametry podczas pracy motoru co pokazuje ,jakie ciśnienie.Ostatnio miałem,że podczas pracy na wolnych pokazywał już ponad 2 bary,co jest oczywiście nie możliwe i okazało się,że był zachlapany olejem i umycie pomogło.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości