Strona 1 z 2

Ciezko pali gdy ciepły

: pt kwie 10, 2009 22:33
autor: szostakad
mam pytanie czy lepiej jest zregenerować pompę wtryskową czy skorygować soft dla innej dawki paliwa przy rozruchu na ciepłym silniku ? czy taka pompa po regeneracji długo pochodzi
i ewentualnie gdzie można regenerować albo korygować soft w Krakowie lub okolicach.

: pt kwie 10, 2009 22:52
autor: Adamm
szostakad, a moze kat wtrysku ustaw po prostu

: pt kwie 10, 2009 23:18
autor: To_mas
Adamm pisze:moze kat wtrysku ustaw po prostu
najprostsze czasmi najlepsze :) zacznij od tego co kolega napisał !

: sob kwie 11, 2009 00:03
autor: fleshu
A czy kolega szostakad ma sprawne wężyki na przelweie we wtryskach i idący do pompki? Jak mają nieszczelność to będzie palił dopiero po 4-rech i więcej obrotach silnika! Pozdrawiam!

: sob kwie 11, 2009 09:03
autor: Adamm
fleshu, ale wtedy i na zimnym by palil ciezko

: sob kwie 11, 2009 22:55
autor: szostakad
kat jest ustawiony idealnie po prostu pompka nie pompuje tyle ile powinna i zastanawiam sie co najlepiej jest z nią zrobić a wężyki sa ok

: sob kwie 11, 2009 23:09
autor: roman58
Ściąg kostkę z czujnika temperatury silnika i wtedy spróbuj odpalić.

: ndz kwie 12, 2009 00:42
autor: tomek08
Zrób, tak jakroman58, mówi jeśli odpali to pompa jest ok, wtedy raczej na pewno soft. W Krakowie masz np. Godule, tylko nie wiem jak to cenowo wygląda.

: pn kwie 13, 2009 22:43
autor: roman58
Jak sprawdzisz to daj znać.

: pn kwie 13, 2009 23:52
autor: Michał_1977
Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...

: wt kwie 14, 2009 13:10
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...
tak ale u ciebie z rana zawsze grzeją a jak silnik jest nagrzany to już nie.
a kolega niech przestawi z manuala na automat

: wt kwie 14, 2009 14:54
autor: arturo
szostakad, To ile km. ten AFN ma że pompe chcesz regenerować (albo ponad 500tyś albo ktoś bez filtra paliwa jeździł). Ja bym najpierw sprawdził czujniki temp. i inne elementy.
Możesz skorygować dawkę VAG-iem ale w niewielkim zakresie, chociaż czasami to wystarczy.

: śr kwie 15, 2009 22:37
autor: DANIEL LHR
tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp

: śr kwie 15, 2009 22:39
autor: arwam
DANIEL LHR pisze:tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp
gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe