Wykryto adblocka.: Forum wyświetla subtelne reklamy, prosimy o rozważnie wyłączenia ich blokowania i dopisania nas do listy wyjątków.
TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
szostakad
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
- Lokalizacja: SANKA
Post
autor: szostakad » pt kwie 10, 2009 22:33
mam pytanie czy lepiej jest zregenerować pompę wtryskową czy skorygować soft dla innej dawki paliwa przy rozruchu na ciepłym silniku ? czy taka pompa po regeneracji długo pochodzi
i ewentualnie gdzie można regenerować albo korygować soft w Krakowie lub okolicach.
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » pt kwie 10, 2009 22:52
szostakad, a moze kat wtrysku ustaw po prostu
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
To_mas
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
-
Kontakt:
Post
autor: To_mas » pt kwie 10, 2009 23:18
Adamm pisze:moze kat wtrysku ustaw po prostu
najprostsze czasmi najlepsze
zacznij od tego co kolega napisał !
-
fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
-
Kontakt:
Post
autor: fleshu » sob kwie 11, 2009 00:03
A czy kolega szostakad ma sprawne wężyki na przelweie we wtryskach i idący do pompki? Jak mają nieszczelność to będzie palił dopiero po 4-rech i więcej obrotach silnika! Pozdrawiam!
-
Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
-
Kontakt:
Post
autor: Adamm » sob kwie 11, 2009 09:03
fleshu, ale wtedy i na zimnym by palil ciezko
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
-
szostakad
- Nowicjusz
- Posty: 7
- Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
- Lokalizacja: SANKA
Post
autor: szostakad » sob kwie 11, 2009 22:55
kat jest ustawiony idealnie po prostu pompka nie pompuje tyle ile powinna i zastanawiam sie co najlepiej jest z nią zrobić a wężyki sa ok
-
roman58
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: roman58 » sob kwie 11, 2009 23:09
Ściąg kostkę z czujnika temperatury silnika i wtedy spróbuj odpalić.
-
tomek08
- Forum Master
- Posty: 1556
- Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
- Lokalizacja: okolice Częstochowy
Post
autor: tomek08 » ndz kwie 12, 2009 00:42
Zrób, tak jakroman58, mówi jeśli odpali to pompa jest ok, wtedy raczej na pewno soft. W Krakowie masz np. Godule, tylko nie wiem jak to cenowo wygląda.
Tomek
-
roman58
- Gadatliwa bestia
- Posty: 907
- Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
- Lokalizacja: Podkarpacie
-
Kontakt:
Post
autor: roman58 » pn kwie 13, 2009 22:43
Jak sprawdzisz to daj znać.
-
Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
- Silnik: Zły!
-
Kontakt:
Post
autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 23:52
Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...
-
arwam
Post
autor: arwam » wt kwie 14, 2009 13:10
Michaś_1977 pisze:Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...
tak ale u ciebie z rana zawsze grzeją a jak silnik jest nagrzany to już nie.
a kolega niech przestawi z manuala na automat
-
arturo
- Użytkownik
- Posty: 314
- Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
- Lokalizacja: Podlaskie
-
Kontakt:
Post
autor: arturo » wt kwie 14, 2009 14:54
szostakad, To ile km. ten AFN ma że pompe chcesz regenerować (albo ponad 500tyś albo ktoś bez filtra paliwa jeździł). Ja bym najpierw sprawdził czujniki temp. i inne elementy.
Możesz skorygować dawkę VAG-iem ale w niewielkim zakresie, chociaż czasami to wystarczy.
-
DANIEL LHR
- Gadatliwa bestia
- Posty: 520
- Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
- Lokalizacja: hrubieszów
Post
autor: DANIEL LHR » śr kwie 15, 2009 22:37
tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp
-
arwam
Post
autor: arwam » śr kwie 15, 2009 22:39
DANIEL LHR pisze:tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp
gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 129 gości