Ciezko pali gdy ciepły

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

szostakad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
Lokalizacja: SANKA

Ciezko pali gdy ciepły

Post autor: szostakad » pt kwie 10, 2009 22:33

mam pytanie czy lepiej jest zregenerować pompę wtryskową czy skorygować soft dla innej dawki paliwa przy rozruchu na ciepłym silniku ? czy taka pompa po regeneracji długo pochodzi
i ewentualnie gdzie można regenerować albo korygować soft w Krakowie lub okolicach.



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » pt kwie 10, 2009 22:52

szostakad, a moze kat wtrysku ustaw po prostu


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 10, 2009 23:18

Adamm pisze:moze kat wtrysku ustaw po prostu
najprostsze czasmi najlepsze :) zacznij od tego co kolega napisał !



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob kwie 11, 2009 00:03

A czy kolega szostakad ma sprawne wężyki na przelweie we wtryskach i idący do pompki? Jak mają nieszczelność to będzie palił dopiero po 4-rech i więcej obrotach silnika! Pozdrawiam!



Awatar użytkownika
Adamm
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 4753
Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
Kontakt:

Post autor: Adamm » sob kwie 11, 2009 09:03

fleshu, ale wtedy i na zimnym by palil ciezko


Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG

szostakad
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 16:28
Lokalizacja: SANKA

Post autor: szostakad » sob kwie 11, 2009 22:55

kat jest ustawiony idealnie po prostu pompka nie pompuje tyle ile powinna i zastanawiam sie co najlepiej jest z nią zrobić a wężyki sa ok



roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » sob kwie 11, 2009 23:09

Ściąg kostkę z czujnika temperatury silnika i wtedy spróbuj odpalić.



tomek08
Forum Master
Forum Master
Posty: 1556
Rejestracja: czw mar 19, 2009 16:43
Lokalizacja: okolice Częstochowy

Post autor: tomek08 » ndz kwie 12, 2009 00:42

Zrób, tak jakroman58, mówi jeśli odpali to pompa jest ok, wtedy raczej na pewno soft. W Krakowie masz np. Godule, tylko nie wiem jak to cenowo wygląda.


Tomek

roman58
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 907
Rejestracja: pn sty 05, 2009 22:34
Lokalizacja: Podkarpacie
Kontakt:

Post autor: roman58 » pn kwie 13, 2009 22:43

Jak sprawdzisz to daj znać.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14242
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn kwie 13, 2009 23:52

Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...



arwam

Post autor: arwam » wt kwie 14, 2009 13:10

Michaś_1977 pisze:Witam.
Proponował bym także sprawdzić ciśnienie sprężania.
W mojej maszynie też tak było,że jak się silnik nagrzał to kiepsko palił.
Po wymianie pierścieni wszystko wróciło do normy...
tak ale u ciebie z rana zawsze grzeją a jak silnik jest nagrzany to już nie.
a kolega niech przestawi z manuala na automat



arturo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 314
Rejestracja: pn mar 26, 2007 01:11
Lokalizacja: Podlaskie
Kontakt:

Post autor: arturo » wt kwie 14, 2009 14:54

szostakad, To ile km. ten AFN ma że pompe chcesz regenerować (albo ponad 500tyś albo ktoś bez filtra paliwa jeździł). Ja bym najpierw sprawdził czujniki temp. i inne elementy.
Możesz skorygować dawkę VAG-iem ale w niewielkim zakresie, chociaż czasami to wystarczy.



DANIEL LHR
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 520
Rejestracja: czw cze 07, 2007 00:28
Lokalizacja: hrubieszów

Post autor: DANIEL LHR » śr kwie 15, 2009 22:37

tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp



arwam

Post autor: arwam » śr kwie 15, 2009 22:39

DANIEL LHR pisze:tak na moje oko to rozrusznik za wolno kreci lub siada aku , kable itp
gdyby tak było to większe problemy by były z rana bo wtedy opory są znacznie większe



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 129 gości