problem z uruchomieniem auta

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

problem z uruchomieniem auta

Post autor: bartekkk » pt kwie 10, 2009 14:51

Witam, mam swojego golfa 2tygodnie.. wszystko było ok do wczoraj.. po przejechaniu 100km, zaparkowałem pod blokiem. Jakieś 30min później wróciłem do auta i o dziwo po włączeniu zapłonu zaczęła migać lampka świec żarowych (sprężynka). Po włączeniu silnika po paru sekundach gasł. Po którejś próbie załapał, ale lampka świec ciągle migała. Co może się dziać z golfem ?



PiotrusVW
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 319
Rejestracja: śr kwie 25, 2007 12:47
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: PiotrusVW » pt kwie 10, 2009 14:54

JA tak mialem gdy wyjalem z kluczyka to od immo. Zapalil, zgasl. Pozniej wlozylem ta kosteke od immo do kluczyka i jezdzil normalnie tyle ze wlasnie kontrolka swiec mrygala. Proponuje podpiecie pod Vaga bo ze kontrolka mryga to moze np nie byc swiatel stopu.


[url=http://img197.imageshack.us/my.php?image=golf1.jpg][img]http://img197.imageshack.us/img197/6116/golf1.th.jpg[/img][/url]

bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » pt kwie 10, 2009 15:31

dziś będzie podpięty, zobaczymy co się stało

[ Dodano: 10 Kwi 2009 20:20 ]
naprawione, był w warsztacie, usterka związana z jakimś sterownikiem
nie wiem dokładnie o co chodziło, bo mój ojciec to załatwiał
co to mogło byc?



Awatar użytkownika
EnJoy
.:DUB WAY:.
.:DUB WAY:.
Posty: 1386
Rejestracja: śr lip 26, 2006 13:42
Lokalizacja: Tychy

Post autor: EnJoy » sob kwie 11, 2009 00:39

albo sterownik od Immo.. ewentualnie coś ze sterowaniem pompą wtryskową (o ile masz silnik na VP)



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » sob kwie 11, 2009 01:02

Jak imo jest uszkodzone to miga lampka samochodzik z kluczykiem! Lampka od świec żarowych jest sygnalizatorem błędów ogólnych silnika i elektryki. Za każdym razem jak podpinasz Vag-a, to poproś mechanika, albo sam zapisz nr błędów. Takie czynności pomogą w następnym ustaleniu rodzaju usterki.



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » sob kwie 11, 2009 12:13

jednak nie naprawione
wczoraj było ok, dziś powtórka z rozrywki :(
ja to mam szczęście do samochodów

[ Dodano: 16 Kwi 2009 23:06 ]
samochód naprawiony..
nie jestem dokładnie w temacie, bo ojciec to załatwiał..
komputer zaprogramowany od nowa, wycięty immo
czy to raczej normalne działanie fachowca w warsztacie?
jak teraz z dorobieniem kluczyka(mam tylko1)?
trzeba będzie programować tę kostkę w środku kluczyka?



golfikk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw kwie 16, 2009 23:11
Lokalizacja: Polska

Post autor: golfikk » czw kwie 16, 2009 23:15

mi sie wydaje ze nie bedziesz musial programowac ale niech sie wypowiedza jeszcze inni



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » pt kwie 17, 2009 00:47

To jest tylko działanie na 10 min. Lepiej było jak by kogoś polecił kto zaprogramuje. Ale skoro to było imo to radzę sobie ten ostatni kluczyk rozebrać - w środku znajdziesz coś w rodzaju szklanej ampułki - to jest pastylka immo. Cała checa plega na tym że coś blokuje sygnał pomiędzy pastylką a pętlą imobilajzera - czarny, okrągły plastik na stacyjce (ps. nie rozbierałeś czasami kluczyka na dniach?) Może ktoś przykleił pestkę immo przy stacyjce na stałe i podczas sprzątania albo w trakcie jazdy odpadła?(robi się tak jak ktoś ma tendencje do gubienia kluczyków!) Jak wygląda twój klucz od autka? - jest to pilot(trzy przyciski) czy zwykły kluczyk? Jeżeli pestka immo nie będzie blisko stacyjki podczas odpalania autka to będziesz miał gaszenie po odpaleniu. Mechanior nie powinien tego odpinać - szkoda immo - zawsze to jakaś blokada przed złodziejaszkami jest. Czasami nie załapie jak jest coś poknopcone - ale to czasami a nie ciągle! To się raczej samo nie rozkodowuje! Koszt dodatkowych kluczyków z immo jest duży więc większość ludu kupuje całą stacyjkę z kluczami na allegro. Natomiast dokodowanie pilota nowego możesz zrobić sam - warunek - posiadać 1 orginalny pilot - inaczej to tylko znawcy immo za kasę. Tylko czasami nie do ASO - koszty tragiczne.
Miałeś czarny plastikowy pasek dodany do kluczyka? Na tym pasku jest zapasowy kodzik do immo. A kabelek OBD2 kup na allegro - koszt zakupu zwraca się po dwóch podłączeniach(wersja dla domu to jakieś 130 zeta na allegro). 90 % usterek w tym autku odczyta kabelek(to jest podstawa!). Niech Tata zapisuje kody usterek - będzie wiadomo co się dzieje!
Ostatnio zmieniony pt kwie 17, 2009 00:48 przez fleshu, łącznie zmieniany 1 raz.



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » sob kwie 18, 2009 20:13

bartekkk pisze:komputer zaprogramowany od nowa, wycięty immo
czy to raczej normalne działanie fachowca w warsztacie?
jak teraz z dorobieniem kluczyka(mam tylko1)?
trzeba będzie programować tę kostkę w środku kluczyka?
Jeśli "wycięte" immo, rozumiem że zdeaktywowane w komputerze to kluczyk oczywiście dorabiamy tylko mechanicznie. Transponder, ta kostka w kluczyku jest w takim przypadku zupełnie bezużyteczna. Oczywiście nie jest to normalne działanie fachowca. Immobilizer to mimo wszystko bardzo przydatne urządzenie.



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » ndz kwie 19, 2009 21:38

tak jak piszesz figurel
czyli mogę kupić sobie kluczyk np scyzoryk, dorobić do niego grot i to wszystko?



figurel
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 281
Rejestracja: sob paź 02, 2004 08:14
Lokalizacja: Słupsk

Post autor: figurel » ndz kwie 19, 2009 22:14

bartekkk pisze:czyli mogę kupić sobie kluczyk np scyzoryk, dorobić do niego grot i to wszystko?
Wszystko.



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » ndz kwie 19, 2009 23:18

dzięki kolego!
do tej pory miałem kluczyk z oddzielnym okrągłym, oryginalnym pilotem vw
nie mam żadnego alarmu, dlatego teraz myślę o założeniu takiego
mam zamiar kupić klucz scyzoryk z trzema/czterema przyciskami.
czy nie będzie problemu z zaprogramowaniem kluczyka i alarmu?

jeśli chcę kupić sam kluczyk scyzoryk, wystarczy dorobić grot i wszystko ok.
ale co z centralnym i elektryką? nie będzie problemu w zaprogramowaniu?
Ostatnio zmieniony ndz kwie 19, 2009 23:20 przez bartekkk, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
fleshu
Forum Master
Forum Master
Posty: 1018
Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
Lokalizacja: Stronie Śląskie
Kontakt:

Post autor: fleshu » ndz kwie 19, 2009 23:49

Zaprogramować to go raczej pod moduł komfortu nie dasz rady. Alarm będzie miał osobą stacyjkę ze sterowaniem, która będzie trzeba podpiąć pod instalacje w twoim autku. Alarm będzie ten standard i twój osobny. Ja mam osobny pozakładany w autku. Jeżeli zamykam raz to tylko osobny działa ale jeżeli po zamknięciu otwieram z pilota(bez otwierania drzwi) i zamykam jeszcze raz to odpala mi się seryjniak (zaczyna migać dioda na drzwiach). Bajerki takie jak otwieranie wlewu paliwa z pilota, bagażnika czy podtrzymanie zapalonego silnika przez 2 min(stygnięcie turbo), automatyczna blokada drzwi podczas jazdy, zależą od opcji alarmu i podłączenia. Jeżeli się nie znasz na elektryce, to polecam wersję z przejściówką pod oryginalną wtyczkę modułu komfortu(nawet laik podłączy).



bartekkk
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: sob kwie 04, 2009 22:47
Lokalizacja: stąd

Post autor: bartekkk » pn kwie 20, 2009 01:39

ok, ale ja nie mam teraz żadnego alarmu, dlatego chcę założyć jakiś
nie będę tego robił sam, tylko oddam do jakiegoś 'speca'
czyli da się zrobić żeby alarm był załączany z pilota scyzoryk?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 206 gości