Zabezpieczenie przez kradzieza

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Zabezpieczenie przez kradzieza

Post autor: tomgra » wt kwie 07, 2009 15:26

Witam wszystkich,
jako ze jestem zielony w tym temacie jak i rowniez jest to moj pierwszy post prosze o wyrozumialosc :). Moglby mi ktos udzielic rady, jaki dokladnie przewod przeciac i jaki przelacznik wstawic (czy trzeba jakies bezpieczniki czy cos) tak azeby dzieki temu pstryczkowi autko nie rusyzlo z miejsca.



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » wt kwie 07, 2009 16:08

Odcinając paliwo na przewodzie zasilającym w paliwo raczej nie uzyskasz efektu że auto nie ruszy z miejsca ,bo sporo ropki zostaje w pompie wtryskowej i filtrze .Ilość ta spokojnie wystarczy do odpalenia i przejechania nawet kilku kilometrów .Mozesz założyć elektrozawór odcinający paliwo taki jak w starszych instalacjach gazowych.Przecinasz przewód zasilający pod autem montujesz elektrozawór.Zasilanie elektrozaworu włączasz wyłącznikiem ukrytym w tobie tylko znanym miejscu .Nawet jak ukradną to po kilku kilometrach porzucą jak im stanie na drodze . Żeby nie odpalić diesla odcinając paliwo ciężko coś mądrego wykombinować ,lepiej pobawić się z elektryką przy rozruszniku wtedy niebędzie czym odpalić .Tymi sposobami możesz tylko trochę utrudnić złodziejom robotę ale jak się uprą to odjadą .Widzę że masz silnik TDI czyli pompę sterowaną elektronicznie więc możesz jeszcze się pobawić w odcięcie prądu przy pompie .Dwa zabezpieczenia to zawsze więcej niż jedno.Ale sposób z elektrozaworem w trudno dostępnym miejscu (pod autem )jest pewniejszy bo w prawdzie odjadą ale raczej nie daleko
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 16:13 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » wt kwie 07, 2009 16:17

A no racja ... :crazy: ac co do rozrusznika no to na upartego kawalek kabla, podepna na ostro i jazda... A co do odcieca pradu przy pompie to jakby to mozna bylo zrobic domowym sposobem?



Awatar użytkownika
Marcin_87
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 383
Rejestracja: wt paź 30, 2007 13:06
Lokalizacja: Opatów

Post autor: Marcin_87 » wt kwie 07, 2009 16:25

na pompie masz zawór odcinający paliwo załóż na nim przełącznik i kiedy będziesz chciał zapalić to włączasz prąd ja tak u siebie wcześniej robiłem



tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » wt kwie 07, 2009 16:56

Marcin_87 pisze:na pompie masz zawór odcinający paliwo załóż na nim przełącznik i kiedy będziesz chciał zapalić to włączasz prąd ja tak u siebie wcześniej robiłem
Moglbys mi dokadnie napisac jak to zrobiles? W ktorym miejscu jest ten zawor?



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » wt kwie 07, 2009 17:02

Marcin_87 pisze:na pompie masz zawór odcinający paliwo załóż na nim przełącznik i kiedy będziesz chciał zapalić to włączasz prąd ja tak u siebie wcześniej robiłem
ale każdy złodziej kawałkiem kabelka podepnie go na "krótko" do akumulatora i już sobie jedzie.
Na temat zabezpieczeń wypowiadał się już mariusz75 w tym temacie - polecam lekturę
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0
Ostatnio zmieniony wt kwie 07, 2009 17:11 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

tomgra
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 35
Rejestracja: wt kwie 07, 2009 15:20
Lokalizacja: Katowice

Post autor: tomgra » śr kwie 22, 2009 16:23

Panowie a takie zabezpieczenie cos daje?
http://moto.allegro.pl/item606889615_bl ... zacji.html
http://moto.allegro.pl/item611618279_se ... olski.html



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » śr kwie 22, 2009 16:37

jeśli te "niesamowite zabezpieczenia" mają być stosowane do odcięcia elektrozaworu N109 na pompie wtryskowej to jest to o du... rozbić - czytaj mój post wyżej
"każdy złodziej kawałkiem kabelka podepnie go na "krótko" do akumulatora i już sobie jedzie"
Ostatnio zmieniony śr kwie 22, 2009 16:38 przez Sztomel, łącznie zmieniany 1 raz.


Obrazek

Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Post autor: mikrus99 » czw kwie 23, 2009 23:24

Koledzy. Ja kiedyś jadąc na wakacje wpadłem na dobry pomysł zabezpieczenia. W trasie stanął mi samochód. Znaczyłem że przy pompie spadła mi złączka z czarnym kablem i pompa stanęła. Czy nie najłatwiej zastosować na tym kablu przełącznika, oczywiście z przedłużeniem, tak aby umiejscowic go we własnym miejscu.


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86b177823d6344f.html][img]http://images36.fotosik.pl/97/3c778fa531a46f39.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5214b580d56b76b.html]Logo_VW_full[/url][/b]

Awatar użytkownika
AndrzejP4
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 462
Rejestracja: śr sie 08, 2007 19:42
Lokalizacja: Nowa Sól
Kontakt:

Post autor: AndrzejP4 » pt kwie 24, 2009 10:51

mikrus, niestety jest to kiepski pomysł. Co za problem otworzyć maskę i zewrzeć dwa przewody, które poprowadzisz sobie do kabiny.

Im dłużej zgłębiam temat zabezpieczeń, tym bardziej jestem przekonany do najbardziej hardcorowego rozwiązania - nóż na silnej sprężynie schowany w fotelu.

Wsiadasz do auta i masz 30 sek na naciśniecie ukrytego włącznika. Po tym czasie w D z impetem wjeżdża ostrze ząbkowanego noża :grin:

A może pomógł zbiorniczek z gazem paraliżującym, który byłby uwalniany w sytuacji jak powyżej.... moim zdaniem też dobre :chytry:



Awatar użytkownika
Gr@rM!
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 553
Rejestracja: czw sie 02, 2007 23:53
Lokalizacja: Łańcut
Kontakt:

Post autor: Gr@rM! » pt kwie 24, 2009 11:05

AndrzejP4 pisze:mikrus, niestety jest to kiepski pomysł. Co za problem otworzyć maskę i zewrzeć dwa przewody, które poprowadzisz sobie do kabiny.

Im dłużej zgłębiam temat zabezpieczeń, tym bardziej jestem przekonany do najbardziej hardcorowego rozwiązania - nóż na silnej sprężynie schowany w fotelu.

Wsiadasz do auta i masz 30 sek na naciśniecie ukrytego włącznika. Po tym czasie w D z impetem wjeżdża ostrze ząbkowanego noża :grin:

A może pomógł zbiorniczek z gazem paraliżującym, który byłby uwalniany w sytuacji jak powyżej.... moim zdaniem też dobre :chytry:

Hehe a co będzie jak zapomnisz go "pstrykąć" :grin:


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1971948#1971948][size=134][color=grey][b]AFNik by Gr@rM! [/b][/color][/size][/url]

[img]http://img91.imageshack.us/img91/1672/podpissr.jpg[/img]

bolagan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 7
Rejestracja: pn kwie 27, 2009 20:28
Lokalizacja: wrocław
Kontakt:

Post autor: bolagan » pn kwie 27, 2009 21:31

a morze włącznik masy zamatować



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot] i 224 gości