Strona 1 z 1

Diesel i Podtlenek azotu

: ndz kwie 05, 2009 13:33
autor: Zolwik_2004
Witam.
Zapytam od razu o to co chcę wiedzieć: Czy do TDI Volkswagena można założyć instalacje N2O (podtlenku azotu)? Wiem że takie instalację są dostępne bez problemów w sprzedaży.
Jak tak to do jakich modeli silników i czy konieczne są przy tym inne modyfikacje (jakie?).
Z tego co mój chłopski rozum sobie wywnioskował to na początku chyba trzeba by wymienić wtryski. No wg. mnie przynajmniej przy suchej instalacji.
Jak takie rozwiązanie i modyfikacje wpływają na żywotność silnika?
Czy to w ogóle jest opłacalne do auta wykorzystywanego na co dzień? Czy raczej może mało spotykane i praktykowane w tych silnikach i dla TDI to raczej ciekawostka. A jeśli już to dieselki jakich marek dobrze to znoszą?

Pytam tylko w celu edukacyjnym i z czystej ciekawości. Niczego nie planuje.
Jako przykłady w wypowiedziach miło widziane posłużenie się silnikiem AFN.

Dziękuję wszystkim zainteresowanym i Pozdrawiam.

: ndz kwie 05, 2009 14:32
autor: PiotrusVW
Nitro w TDi jest mozliwe ale do jazdy na codzien 90 koni TDiKA wystarcza no chyba ze wyprzedzasz 10 Tirow na raz xD zywotnosc silnika spada bo uzycie nitro znacznie zwieksza chwilowo moc...lepiej pokombinowac z wtryskami, turbina virusem. Obejrzyj filmik :D

: ndz kwie 05, 2009 22:33
autor: Adamm
PiotrusVW, hehe z tego co zrozumialem to jeszcze automat byl :P

: ndz kwie 05, 2009 22:38
autor: KanedA
Adamm pisze:PiotrusVW, hehe z tego co zrozumialem to jeszcze automat byl :P
Dobrze zrozumiałeś... do tego automat :D

Pozdro,