Diesel i Podtlenek azotu
: ndz kwie 05, 2009 13:33
Witam.
Zapytam od razu o to co chcę wiedzieć: Czy do TDI Volkswagena można założyć instalacje N2O (podtlenku azotu)? Wiem że takie instalację są dostępne bez problemów w sprzedaży.
Jak tak to do jakich modeli silników i czy konieczne są przy tym inne modyfikacje (jakie?).
Z tego co mój chłopski rozum sobie wywnioskował to na początku chyba trzeba by wymienić wtryski. No wg. mnie przynajmniej przy suchej instalacji.
Jak takie rozwiązanie i modyfikacje wpływają na żywotność silnika?
Czy to w ogóle jest opłacalne do auta wykorzystywanego na co dzień? Czy raczej może mało spotykane i praktykowane w tych silnikach i dla TDI to raczej ciekawostka. A jeśli już to dieselki jakich marek dobrze to znoszą?
Pytam tylko w celu edukacyjnym i z czystej ciekawości. Niczego nie planuje.
Jako przykłady w wypowiedziach miło widziane posłużenie się silnikiem AFN.
Dziękuję wszystkim zainteresowanym i Pozdrawiam.
Zapytam od razu o to co chcę wiedzieć: Czy do TDI Volkswagena można założyć instalacje N2O (podtlenku azotu)? Wiem że takie instalację są dostępne bez problemów w sprzedaży.
Jak tak to do jakich modeli silników i czy konieczne są przy tym inne modyfikacje (jakie?).
Z tego co mój chłopski rozum sobie wywnioskował to na początku chyba trzeba by wymienić wtryski. No wg. mnie przynajmniej przy suchej instalacji.
Jak takie rozwiązanie i modyfikacje wpływają na żywotność silnika?
Czy to w ogóle jest opłacalne do auta wykorzystywanego na co dzień? Czy raczej może mało spotykane i praktykowane w tych silnikach i dla TDI to raczej ciekawostka. A jeśli już to dieselki jakich marek dobrze to znoszą?
Pytam tylko w celu edukacyjnym i z czystej ciekawości. Niczego nie planuje.
Jako przykłady w wypowiedziach miło widziane posłużenie się silnikiem AFN.
Dziękuję wszystkim zainteresowanym i Pozdrawiam.