Strona 1 z 2

Jak zwiekszyc ciśnienie na turbo

: ndz kwie 05, 2009 08:48
autor: patryk18
Witam mam taki proble chce zwiekszyc cisnienie na turbo ale niemam tej regulaci na WG
Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.

: ndz kwie 05, 2009 08:52
autor: m.s
patryk18 pisze:Moze wie ktos jak to zrobic moje turbo to H47 czy jakos tak pisze.
napewno masz takie ? poka foto to cos sie wymysli

: ndz kwie 05, 2009 09:00
autor: patryk18
fote pokaze potem bo teraz niemam kabla od aparatu.

: ndz kwie 05, 2009 09:03
autor: m.s
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=72232&start=0

tu masz linki zobacz sobie Jr ma T3 lub kkk i zobacz jak twoja wygląda

: ndz kwie 05, 2009 09:06
autor: niedziwadek
Witam wszystkich,mam problem z autkiem mianowice,auto czasmi mi zamula ale jak zgasze silnik to wszystko wraca do normy i auto zbiera sie normalnie i czytajac rózne opinie wyszło z tego ze winna jest zawór N75,zanim go wymieniłem pojechałem na komputer i wyszłó żę jest róznica regulacji cisnienia w rurze dolotowej i elektro zwór turbiny zwarcie lub przerwa,mechanik kazał mi sie przejechac i dac mu troche po gazie jak przyjechałem tych błedów juz nie było,i napewno wykluczył też przepływomierz,wiec wymieniłem zawór N75 wymieniłem węzyki które do niego szły,i sprawdziłem też dzwignie co idzie do puszki koło turbiny,i dając mu w dupe auto na 2 lub 3 biegu do 4000obr zbiera sie normalnie i na innyvh biegach również,ale jak wrzuce 5 bieg i jade tak gdzieś około 100kmh chcąc potem przyspieszyć z niższego biegu auto jest zamulone,z góry dzieki za pomocs

: ndz kwie 05, 2009 11:26
autor: Krzysiek W.
patryk18 pisze:fote pokaze potem bo teraz niemam kabla od aparatu.
poka poka foto

: ndz kwie 05, 2009 19:09
autor: patryk18
przepraszm ze tak długo ale kabel dostałem niedawno a oto foto:
Obrazek

: ndz kwie 05, 2009 21:04
autor: Lukas-182
przepraszm ze tak długo ale kabel dostałem niedawno a oto foto:
Mi to wygląda na jakiegoś Garretta, oznaczeń turbo szukaj na tablice na obudowie pomiędzy stroną sprężająca i napędzającą turbosprężarki, bo H47 to nie nazwa turbosprężarki :) ...

Po drugie w niezłym syfie masz turbosprężarkę... :helm:

I po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...

: ndz kwie 05, 2009 21:22
autor: patryk18
I po trzecie, jak nie ma Dźwigni WG to zapewne jest to Garrett T3 i takim turbo to najlepiej się reguluję za pomocą MBC (Manual Boost Control) dostępnym w serwisie Allegro...
no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turbo
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG

: ndz kwie 05, 2009 21:42
autor: Lukas-182
patryk18 pisze:no to ok ale jak kupie MBC to tylko moge zmnjeszyc cisnienie w turbo
aha i to sie zakłada pomiedzy kolektorm dolotowym a WG
I tu się mylisz, bo MBC to tylko możesz zwiększyć ciśnienie, przy Garrecie T3 masz pełną regulacje ciśnienia maksymalnego sprężarki od 0.65Bara (nominalnego - seryjnego) do ponad 1.7bara ;) I tak, MBC zakłada się w szereg pomiędzy WG, a stroną sprężającą sprężarki...

Ja mam taki zawór MBC:
http://moto.allegro.pl/item593231015_ma ... uning.html

Jest jeszcze wersja zaworku do zabudowy w kabinie ;)
http://moto.allegro.pl/item591928297_ma ... uning.html

: wt kwie 07, 2009 21:16
autor: ryjek1986
witam. ma seata 1,9 td AAZ. pin juz jest ale kopci przy wdepnięciu gazu na pstoju a potem słabnie prawie do zera kopcenie przy większych obrotach. wnioskuje że musze większyć troszke cisnienie?? tylko nie wiem gdzie. a i jeszcze jednoObrazek
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d6d ... 729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?

: wt kwie 07, 2009 22:36
autor: arwam
ryjek1986 pisze:http://www.fotosik.pl/pok...b5a0c729b1.html
chodzi o żółtą strzałkę- jak dostanie po zaworach to leci z tamtąd paliwo tylko nie wiem czemu. ma ktoś pomysł?
masz do wymiany oring uszczelniający LDA

: wt kwie 07, 2009 23:04
autor: ryjek1986
no dobra. ma to wpływ na osiągi i spalanie? i jak sie do tego zabrać

: śr kwie 08, 2009 07:37
autor: m.s