za duze cisnienie

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

za duze cisnienie

Post autor: ajurczuk » pt kwie 03, 2009 18:20

ostatnio dałem turbo do regeneracji garrett t2 zrobili wszystko ładnie i autko smiga jak trzeba wczoraj załozyłem wskaznik doładowania i triche sie zdziwiłem dmucha mi 1.1 bara ale nic przy niej nie robiłem jak myslicie zostawic tak jak jest czy zmniejszyc czy to cisnienie nie jest za wysokie


powered by xes...

Awatar użytkownika
leo...
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 607
Rejestracja: pt cze 17, 2005 02:07
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: leo... » pt kwie 03, 2009 19:11

cały czas 1.1 czy w overboscie tylko ??



mrozoo
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 182
Rejestracja: wt sie 05, 2008 19:00
Lokalizacja: Białystok
Kontakt:

Post autor: mrozoo » pt kwie 03, 2009 19:15

skroc sobie albo wydluz sztange i osiagniesz wtedy zadane cisnienie, 1.1bara jak nie krecona pompa to zaduzo,



kkolekk
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 200
Rejestracja: sob lis 15, 2008 13:37
Lokalizacja: Namysłów
Kontakt:

Post autor: kkolekk » pt kwie 03, 2009 19:58

nic przy turbo nie kręć zwiększ tylko dawkę paliwa i zobaczysz jaka będzie jazda



arwam

Post autor: arwam » sob kwie 04, 2009 11:52

kkolekk pisze:nic przy turbo nie kręć zwiększ tylko dawkę paliwa i zobaczysz jaka będzie jazda
o ile to si.ę nie zapieka wastegate to podkręcenie dawki da same pozytywy ale jeśli sie zapieka to nic to nie da po za szybszym zużyciem turbiny



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob kwie 04, 2009 16:42

sprwdzałem cisnienie przy 60 km/h na 2 biegu i tyle mi wyszło czy tak sprawdza sie cisnienie


powered by xes...

arwam

Post autor: arwam » wt kwie 07, 2009 17:01

ajurczuk pisze:sprwdzałem cisnienie przy 60 km/h na 2 biegu i tyle mi wyszło czy tak sprawdza sie cisnienie
piątka i pod góre pedał do spodu obroty około 2500rpm-3000rpm



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » pt kwie 10, 2009 19:58

dzis przy 150 km/h na wskazniku pokazało soe 1.5 bara k...rwa cos chyba nie tak ciut za duzo turbo po regeneracji ale chyba cos jest z nim nie tak


powered by xes...

arwam

Post autor: arwam » pt kwie 10, 2009 23:04

jak na T2 to jest zdecydowanie za dużo rozruszaj zawór upustowy, zakładam że nie podnosiłeś do takiej wartości
wygląda mi to na klasyczne przeładowanie



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » sob kwie 11, 2009 20:07

a moze cos zle podłaczyłem na tej gruszcze od zaworu mam podiete dwa wezyki jeden idzie od egr a drugi od tyrbiny czy tak ma byc


powered by xes...

arwam

Post autor: arwam » ndz kwie 12, 2009 14:07

ajurczuk pisze:a moze cos zle podłaczyłem na tej gruszcze od zaworu mam podiete dwa wezyki jeden idzie od egr a drugi od tyrbiny czy tak ma byc
daj fotkę i powiedz który jest który bo to też może powodować takie cyrki



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » ndz kwie 12, 2009 18:00

podłaczyłem tak jak moje stare turbo Obrazek

[ Dodano: 12 Kwi 2009 18:01 ]
a da sie wyjac ten zawór zeby nie wyciagac całego turbo


powered by xes...

Awatar użytkownika
konrad141
Forum Master
Forum Master
Posty: 1082
Rejestracja: pn lip 28, 2008 23:24
Lokalizacja: Borawe/Ostrołęka
Auto: Bora Sedes 4motion
Silnik: AJM
Kontakt:

Post autor: konrad141 » ndz kwie 12, 2009 19:24

o wlasnie jaki wezyk ma byc podczony pod ten zawor tzn od czego ? bo u mnie mam problem taki ze cisnienie ladnie rosnie do 0,85 a pozniej od 4 tys obrotow spada i tak do 0,5 bara ;/ co moze byc przyczyna? zapieczony ten zawor czy ze podpiecie tych wezykow?


Piasek pisze: Ale po tym jak kumpla ojciec zapłacił 12 tyś zł za sportowego gołębia który nie wrócił z pierwszego lotu - nic mnie już nie zdziwi.
:los:

arwam

Post autor: arwam » pn kwie 13, 2009 11:33

ajurczuk pisze:a da sie wyjac ten zawór zeby nie wyciagac całego turbo
da się kwestia tylko ile czasu Ci to zajmie i czy nie lepiej jednak go wyjąć?
węże wydają się być dobrze podpięte ale możesz jeszcze na próbę przełożyć wężyki.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 191 gości