Śruby koła pasowego w 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Śruby koła pasowego w 1z

Post autor: Omek » czw kwie 02, 2009 21:38

Witam wszystkich !
Mam pytanie czy śruby kola pasowego w silniku 1z powinny być wkręcone na klej ? a jeśli tak to na jaki ? Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:39 przez Omek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw kwie 02, 2009 21:48

Nie, nie powinno się ich wkręcać na klej.

Choć pewnie znajdą się i tacy, którzy powiedzą, że dla pewności lepiej dać klej.

W pracy robię kilka rozrządów miesięcznie i jeszcze w żadnym nie dawałem śrub koła pasowego na klej. Producent nie przewiduje tam kleju.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

szatanek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1028
Rejestracja: czw sty 18, 2007 16:59
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: szatanek » czw kwie 02, 2009 21:50

Główna centralna śruba mocująca koło zębate do wału moze byc wkręcona na klej lecz nie musi, jesli ją dokręcisz odpowiednim momentem to sie nawet bez kleju nie odkręci, jeśli chodzi o klej to ma byc to klej do gwintów średni, umożliwiający ponowny demontaż, jak dowalisz na mocny to kaplica i juz tego nie ruszysz. Tylko nie zamaluj nim całej sruby, kilka zwojów w zupełności wystarczy.
Natomiast małe 4 śruby mocujące koło pasowe do koła zębatego nie wymagają smarowania zadnym klejem.
Napisałeś "śruby" więc zapewne chodzi ci o te 4 małe.
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:52 przez szatanek, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Omek
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 285
Rejestracja: czw paź 26, 2006 21:01
Lokalizacja: Wronki
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ASV

Post autor: Omek » czw kwie 02, 2009 21:57

Wielkie dzięki wszystko jasne Pozdrawiam !



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 234 gości