Jak założyć pasek wielorowkowy silnik AAZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Jak założyć pasek wielorowkowy silnik AAZ
jak założyc pasek wielorowkowy . Alternator mam popuszczony na maksa jednak pasek nadal nie chce wskoczyć na rolki wydaje sie za krótki chociąz jest to ten sam pasek jaki miałem juz dwa razy zakładany przez mechanika?
Zawa 84
- Michał_1977
- _
- Posty: 14301
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Jeśli układ jest taki sam jak w zwykłym dieslu (nie pamiętam
,ale raczej tak),to są dwie możliwości założenia paska.
Zakładając go źle,będziesz faktycznie miał problem,ale uda się.
He,he ja tak kiedyś założyłem,ale szybko się zorientowałem i poprawiłem
Jesli mnie pamięć nie zawodzi to chodziło chyba o przełożenie paska na kole pompy wodnej.Nad,albo pod tym kołem

Zakładając go źle,będziesz faktycznie miał problem,ale uda się.
He,he ja tak kiedyś założyłem,ale szybko się zorientowałem i poprawiłem

Jesli mnie pamięć nie zawodzi to chodziło chyba o przełożenie paska na kole pompy wodnej.Nad,albo pod tym kołem

Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 21:53 przez Michał_1977, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Jak założyć pasek wielorowkowy silnik AAZ
Jeśli sam nie potrafisz sobie poradzić to poproś znajomego o pomoc.zawa84 pisze:jak założyc pasek wielorowkowy . Alternator mam popuszczony na maksa jednak pasek nadal nie chce wskoczyć na rolki wydaje sie za krótki chociąz jest to ten sam pasek jaki miałem juz dwa razy zakładany przez mechanika?
Ja zakładałem na dwa sposoby:
1. Wkładasz pasek tak jak ma być z tym, że na koło pasowe tylko jedną krawędzią - wkładasz klucz nasadkowy na długim drążku w śrube koła pasowego i kręcisz, jeśli pasek ma skłonnoś lekko się rozciągać to wskoczy na swoje miejsce, jeśli jest twardy to niestety strzeli.
2. Odkręcasz koło pasowe


Oczywiście przed założeniem paska wieloklinowego musisz ściągnąć pasek od wspomagania.
ok dzięki już wszystko wiem czyli pasek idzie pod pompą trochę dziwny układ że strona klinów napędza gładkie koło ale tak ma być więc to szybko zmieniam
i jeszcze jedno jak wystawia się punkty za pomoc ?
[ Dodano: 05 Kwi 2009 19:00 ]
Nie zapoznałem się dokładnie z regulaminem forum stąd te dwa tematy w jednym czasie. Nigdy też nie myślałem że wymiana paska sprawi mi tyle trudności . Przy okazji zapytam , koło alternatra ma lekkie bicie na boki, koło pasowe na wale mam wymienione tam bicia nie ma . Mam koło alternatora bez sprzegła . Nie wiem czy wymiana samych łożysk alternatora pomoże i czy można kupić nowy wirnik w sklepach ?

[ Dodano: 05 Kwi 2009 19:00 ]
Nie zapoznałem się dokładnie z regulaminem forum stąd te dwa tematy w jednym czasie. Nigdy też nie myślałem że wymiana paska sprawi mi tyle trudności . Przy okazji zapytam , koło alternatra ma lekkie bicie na boki, koło pasowe na wale mam wymienione tam bicia nie ma . Mam koło alternatora bez sprzegła . Nie wiem czy wymiana samych łożysk alternatora pomoże i czy można kupić nowy wirnik w sklepach ?
Zawa 84
zawa84 pisze:Przy okazji zapytam , koło alternatra ma lekkie bicie na boki, koło pasowe na wale mam wymienione tam bicia nie ma . Mam koło alternatora bez sprzegła . Nie wiem czy wymiana samych łożysk alternatora pomoże i czy można kupić nowy wirnik w sklepach ?
Ja kiedyś też coś miałem z alternatorem, nie pamietam już dokłądnie co, ale jego rozkładanie na części skończyło sie wymianą na inny

Wydaje mi sie że koło alternatora może mieć lekkie bicie i nic przez to się nie stanie - co innego koło pasowe

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości