Problem z zapaleniem silnika po ostrej jeździe

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Problem z zapaleniem silnika po ostrej jeździe

Post autor: husio » czw kwie 02, 2009 18:11

Witam wszystkich. Mam problem z rozruchem silnika po ostrej jeżdzie. Silnik 1Z 66kW.
Po zgaszeniu silnika po takiej jeździe nie mogę go zapalić, muszę długo kęcic żeby zaskoczył, wygląda na to jakby się zapowietrzał :(

Filtr paliwa zmieniony, zaworek na filtrze również, wstawiłem też zworek zwrotny przed filtrem paliwa.
Nie wiem gdzie jeszcze i co sprawdzić.

Dziękuje z góry za odpowiedź
Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony czw kwie 02, 2009 18:17 przez husio, łącznie zmieniany 2 razy.



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw kwie 02, 2009 22:19

podłącz vag i napisz


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14145
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » czw kwie 02, 2009 22:28

Sprawdź ciśnienie sprężania w cylindrach.
W moim też były takie same objawy,a po wymianie pierścieni,jak ręką odjął :bigok:



To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » pt kwie 03, 2009 01:03

rozrząd ok ? kąt wtrysku ?



husio
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 56
Rejestracja: sob lis 11, 2006 16:24
Lokalizacja: Białystok

Post autor: husio » pt kwie 03, 2009 13:05

Kąt wtrysku ok, zgodnie z wykresem jest prawie na środkowej linii (48-52)
rozrząd wymieniany
czasami pojawia się błąd kąta wtrysku 0550 myślę że to jest problem z przestawiaczem kąta wtrysku w pompie

być może to ten przestawiacz kąta wtrysku się przywiesza, nie mam pojęcia
po długim kręceniu zapala, tak jakby się zapowietrzył

bez tzw. "butowania auto jeżdzi normalnie, normalie zapala.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 160 gości