Strona 1 z 3

Buczenie i drgania przy obrotach 2800-3000

: wt mar 31, 2009 15:50
autor: Johnny
Witam,

Panowie pisze i prosze o pomoc...a mianowicie jadac Golfem albo nawet jesli jest na biegu jałowym i wejdzie na obroty, okolice 2800-3000 to dosłownie zaczyna jakby "buczec" i przechodza drgania na kierownice, siedzenie dosłownie na cała kabine...czy miał juz ktoś moze taki przypadek ?? :chytry:
Pojechałem na warsztat zobaczyć co mi mechanicy powiedza i wg nich problem jest z poduszka pod silnikiem tylko ze oni nie sa pewni na 100% i w dodatku nie moga powiedziec która to poduszka...a jaka jest prawda...moze Wy mi pomożecie...

Z góry dzieki wielkie :okej:

: wt mar 31, 2009 17:35
autor: Adamm
Johnny, zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania

: wt mar 31, 2009 17:57
autor: sosna232
ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]

: wt mar 31, 2009 18:05
autor: TeDIk
sosna232 pisze:ja tez tak mialem ale po wycieciu kata cisza ;]
mozliwe ze pomoglo

Gdzies kiedys wyczytalem ze taki dzwiek wydaje obudowa filtra powietrza ale to tez mogl byc odosobniony przypadek :grin:

u mnie pierwsze buczenie 1300-1400 a potem 2600-2800

: wt mar 31, 2009 18:28
autor: micky
Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata :D, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?

: wt mar 31, 2009 18:58
autor: Adamm
micky, chodzi o to ze jest pod niewlasciwym katem , zle ulozona siatka i zamiast tlumic drgania to je powieksza

: wt mar 31, 2009 19:06
autor: piter_s
jeśli chodzi o wydech to fakt łącznik jest dość krótki i w *#cenzura#*... miejscu, jak by nie mógł byc pod spodem i dłuższy, cały wydech jest na sztywno, wymieniłem u siebie i dalej to samo, mam zamiar kiedyś dokupić drugi łącznik i wspawac go za katem lub w miejsce jego, obecnie cały wydech mi się trzęsie co na pewno przenosi drgania.

: wt mar 31, 2009 19:20
autor: sosna232
micky pisze:Ja z kolei w tym przedziale mam taki metalicznie brzmiacy poglos z wydechu, pojawil sie po wycieciu wlasnie kata :D, siatke mam nowa i wyglada na dobrze wspawana. Zreszta na czym polega zle wspawanie bo nie rozumiem?

U mnie przed wycieciem kata byl i po jest ale to przy 10 tys obr. troche mniej jak przytrzymam to srodkowy tlumik wchodzi w drgania i jak by cos w nim latalo... mysle nad wycieciem go w holere i sam koncowy zostawic...(?)

: wt mar 31, 2009 20:38
autor: piter_s
sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna :goof:

: wt mar 31, 2009 20:42
autor: micky
Kurde, jutro jade do tlumikarza, ale moze mi cos z tym zrobia bo mnie to juz do szalu doprowadza. Probowalem nagrac to buczenie ale w ogole go nie slychac na nagraniu :( A w rzeczywistosci jest i to bardzo wyrazne.

: wt mar 31, 2009 21:24
autor: sosna232
piter_s pisze:
sosna232 pisze:10 tys obr
e to ci sie kręci maszyna :goof:
ryplo mi sie ;]

: wt mar 31, 2009 23:12
autor: Johnny
Adamm pisze:Johnny, zle wspawana siatka od tlumika i tlumik przenosi drgania mam to samo jak schodzi z obrotow to od 2800 do 2600 jest buczenie i drgania
Czyli Adamm mowisz ze to siatka i calkowicie wykluczasz poduszke pod silnikiem ??

W sumie jakies 3 miesiace temu znajomy wspawał mi ta plecionke ale wyraznie cos zle ja wspawal, byla za krotka czy jakos tak bo pozniej mielismy problem ze skreceniem jej z reszta ukladu wydechowego i troche sie nameczylismy za nim ja skrecilismy, przez te 3 miechy caly czas po miescie jezdzilem i jakos nie wyczulem tego dopiero przy jezdzie po autostradzie...

[ Dodano: Wto Mar 31, 2009 23:15 ]
Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??

: wt mar 31, 2009 23:37
autor: sosna232
Johnny pisze:Jeszcze jedno pytanko...jest jakas regula przy wspawywaniu tej siatki zeby ja w miare dobrze wspawac zeby uniknac tych calych buczen i drgan ??
wyciac stara wspawac nowa bez dziur...

: wt mar 31, 2009 23:45
autor: Johnny
[/quote]wyciac stara wspawac nowa bez dziur...[/quote]

Tylko ze ta nie ma dziur...nie smierdzi z niej...moze widocznie zle zostala wspawana wiec moze wystarczy ja wyciac i wspawac ponownie...