AHF Zapiekające sie kierownice a pompa - jaki zwiazek?
: pn mar 30, 2009 12:25
Witam wszystkich
Posiadam Golfa 4 AHF po modach w Dynosofcie (wątek w dziale speed)
Zaczęło sie od tego ,że na początku modów podczas zmiany z VNT 15 na VNT 17 kierownice w VNT 15 stały-ok miały prawo mało go goniłem. Po zakończeniu modów auto uzyskało 170 KM i 360Nm ,było pięknie przez 10 dni aż nie wysrało sie turbo (po demontażu łopatki wirnika były zdeformowane po stronie ciepłej ,bliżej tej strony ukręcił sie również wałek. Pomyślałem wtedy ok kupiłem używke od kupla ,który handluje turbinami ok może wada konstrukcyjna jak kiedys u Cowboya. Kolega w ramach rekalmacji dał mi następną turbine, auto chodziło 2 tygodnie super ale 3 dni temu odczułem wyraźne przeładowanie z dołu ,pojechałem od razu do Mirassa i sie potwierdziło juz u samego dołu przy bucie w podłodze łapie notlauf -motor mega przeładowany-kierownice stoją!!!
Dodam ,że przed montażem turbiniarz sprawdzał geomertie przy mnie na odkreconej sztandze -chodziły wzorowo (przy wcześniejszej jak i przy obecnej turbinie)
Kolega też miał takie przypadki -czyścił żaluzje 3 razu w przeciągu 3 miesięcy po zmienie pompy z 10 na 11
Dodam jeszcze ,że pomimo porawionych dawek startowych w sofcie auto przy zimnym rozruchu pali nieco ciężej i bardzo mocno kopci (przed softem tez tak było),
na ciepłym pali od strzała i bezdymnie.
CZY to wina pompy, proszę szanownych kolegów o pomoc i ew. sugestie bo po dwóch tygodniach jazdy zapiekające sie zaluzje i to juz po raz 3 to chyba absurd. Autem jeżdze z głową .
Moja pompa to 10 seria.
Pozdrawiam
[ Dodano: 31 Mar 2009 14:46 ]
Szkoda że nikt nie może mi pomóc ,koledzy jakieś sugestie?
Posiadam Golfa 4 AHF po modach w Dynosofcie (wątek w dziale speed)
Zaczęło sie od tego ,że na początku modów podczas zmiany z VNT 15 na VNT 17 kierownice w VNT 15 stały-ok miały prawo mało go goniłem. Po zakończeniu modów auto uzyskało 170 KM i 360Nm ,było pięknie przez 10 dni aż nie wysrało sie turbo (po demontażu łopatki wirnika były zdeformowane po stronie ciepłej ,bliżej tej strony ukręcił sie również wałek. Pomyślałem wtedy ok kupiłem używke od kupla ,który handluje turbinami ok może wada konstrukcyjna jak kiedys u Cowboya. Kolega w ramach rekalmacji dał mi następną turbine, auto chodziło 2 tygodnie super ale 3 dni temu odczułem wyraźne przeładowanie z dołu ,pojechałem od razu do Mirassa i sie potwierdziło juz u samego dołu przy bucie w podłodze łapie notlauf -motor mega przeładowany-kierownice stoją!!!
Dodam ,że przed montażem turbiniarz sprawdzał geomertie przy mnie na odkreconej sztandze -chodziły wzorowo (przy wcześniejszej jak i przy obecnej turbinie)
Kolega też miał takie przypadki -czyścił żaluzje 3 razu w przeciągu 3 miesięcy po zmienie pompy z 10 na 11
Dodam jeszcze ,że pomimo porawionych dawek startowych w sofcie auto przy zimnym rozruchu pali nieco ciężej i bardzo mocno kopci (przed softem tez tak było),
na ciepłym pali od strzała i bezdymnie.
CZY to wina pompy, proszę szanownych kolegów o pomoc i ew. sugestie bo po dwóch tygodniach jazdy zapiekające sie zaluzje i to juz po raz 3 to chyba absurd. Autem jeżdze z głową .
Moja pompa to 10 seria.
Pozdrawiam
[ Dodano: 31 Mar 2009 14:46 ]
Szkoda że nikt nie może mi pomóc ,koledzy jakieś sugestie?