Strona 1 z 1
Zamiana silnika na wiekszy.
: ndz mar 29, 2009 21:23
autor: DYM3K19
Witam wszystkich, mam pytanie co do zamiany silnika z golfa 3 do golfa 2 (tez diesla). Chcialbym do swojego golfika wsadzic silnik od golfa 3 1.9 TD. Slyszalem ze da sie to zrobic tylko ze silnik od golfa 3 musi byc sam TD bo TDI maja juz komputer i jest ciezej. Chcialbym sie dowiedzec czy cos trzeba jeszcze wymienic oprocz silnika. Pozdrawiam serdecznie i prosze o odpowiedz
: ndz mar 29, 2009 21:33
autor: agrala
najlepiej byloby wziac instalacje elektryczna silnika i zespol sterowania o niego
mozesz tez brac tdi, najlepiejby bylo w tym przypadku wziac silnik o znaczeniu 1Z
o ile paietam w nich nie bylo montowane immo
jezeli wezmiesz jakis z immo to bedziesz musial zamontowac emulator immo lub poszukac jakiegos magika ktor ci wylaczy immo
w kazdym badz razie bierz silnik z instalacja i sterownikiem do niego
: ndz mar 29, 2009 22:26
autor: prezes0420
A jaki masz silnik w swoim mk 2 bo jeżeli masz conajmniej JR to nie wiem czy warto zakładać zwykły 1.9 td zyskasz tylko 5 kucyków.
: ndz mar 29, 2009 23:21
autor: edzio
jak zwykły td od golfaIII to nie musisz nic przerabiac.
: pn mar 30, 2009 09:25
autor: arwam
prezes0420 pisze:A jaki masz silnik w swoim mk 2 bo jeżeli masz conajmniej JR to nie wiem czy warto zakładać zwykły 1.9 td zyskasz tylko 5 kucyków.
to załóż sobie do tego 11mm i K24 lub T3 i wtedy żadna góra Ci nie straszna
[ Dodano: 30 Mar 2009 09:27 ]
ale niestety sprint do 100km/h już na takim silniku jest gorszy bo u mnie wychodzi powtarzalnie 7,1-7,2s do 100km/h
: pn mar 30, 2009 14:14
autor: DYM3K19
ja mam silnik 1.6 diesel, mul straszny ale jak mu wsadze ten silnik 1.9 TD to bedzei zamiatal:D golf 3 jest troche ciezszy od 2 i jadnie smiga na tym silniku. To dobrze ze nie musze nic przerabiac wiekszego
na vwmanie powinno byc wsystko gotowe wraz z nowym lakierem
Pozdrawiam
: pn mar 30, 2009 14:55
autor: abrams
a może uturbienie jp ka ??
wielu jeździ na JP + pompa lda i k24/t3 (>1bar)
: pn mar 30, 2009 15:26
autor: piotrekgal
abrams pisze:a może uturbienie jp ka ??
wielu jeździ na JP + pompa lda i k24/t3 (>1bar)
o tym tez tu moze przeczytac, niewiele pozytywow po takim modzie wypusci owoce
: pn mar 30, 2009 15:42
autor: arwam
piotrekgal pisze:abrams pisze:a może uturbienie jp ka ??
wielu jeździ na JP + pompa lda i k24/t3 (>1bar)
o tym tez tu moze przeczytac, niewiele pozytywow po takim modzie wypusci owoce
i tu byś się zdziwił
: pn mar 30, 2009 15:45
autor: piotrekgal
arwam pisze:piotrekgal pisze:abrams pisze:a może uturbienie jp ka ??
wielu jeździ na JP + pompa lda i k24/t3 (>1bar)
o tym tez tu moze przeczytac, niewiele pozytywow po takim modzie wypusci owoce
i tu byś się zdziwił
tak jak napisalem niewiele pozytywow ale nie calkowity ich brak