pobieranie oleju w GTD SB
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
pobieranie oleju w GTD SB
Witam mam problem z moją prerłką otóż pobiera olej głowica jest po spawaniu, wymianie uszczelniaczy i (nie wiem czy fachowo to ujmę wymianie kanałów w których pracują zawory) czyli kompletny remont no i problem jest dalej bo to chyba nie jest normalne że muszę co chwile dolewać oleju a nie buduje go nie żyłuje a olej znika nie zostawia plam oleju pytanie czy to turbina? jak rozpoznać czy jest do roboty? wydaje mi się ze funkcjonuje poprawnie no ale musi być jakieś logiczne wytłumaczenie na liczniku jest 272tyś raczej przebieg oryginalny bo stan samochodu jest naprawdę dobry proszę o porady co to może być z gory dzięki...
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Prowadnice zaworowe ?VwMaly pisze:(nie wiem czy fachowo to ujmę wymianie kanałów w których pracują zawory)
co ile dolewać musisz oleju ??
wykręć turbinę sprawdz dolot czy zalany olejem

Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
VwMaly, miałes po spawaniu głowice sprawdzana ciśnieniowo ? bo moze sa inne pękniecia. Sprawdz ciśnienie, co ile musisz dolewac olej, jakie ilosci i na jakim śmigasz, ale tak na szybkiego to odkrec korek od zbiorniczka i wsadz pluch na dno i zobacz czy niema osadu z oleju w płynie chłodniczym i zdejmij odme i zobacz czy dmucha słabo czy dość mocno.
turbo sprawdzisz jak zdejmiesz rure od filtra i sprawdz czy wirnik ma luzy jak wzdłużne to ok jak poprzeczne to juz gorzej, zobacz rury od turbo to icka czy niema tam oleju jak jest to wyczyśc i potem zobacz czy niedaje olejem.
ps. ja jednak obstawiam głowice jak wszystko było zrobione ok
turbo sprawdzisz jak zdejmiesz rure od filtra i sprawdz czy wirnik ma luzy jak wzdłużne to ok jak poprzeczne to juz gorzej, zobacz rury od turbo to icka czy niema tam oleju jak jest to wyczyśc i potem zobacz czy niedaje olejem.
ps. ja jednak obstawiam głowice jak wszystko było zrobione ok
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
stosunkowo małych luzów nie wyczujesz puki nie wykręcisz kanałów olejowych przynajmniej ja tak miałemm.s pisze:turbo sprawdzisz jak zdejmiesz rure od filtra i sprawdz czy wirnik ma luzy jak wzdłużne to ok jak poprzeczne to juz gorzej,
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
zbiorniczek jest czysty a głowica była spawana bo gubiła się woda z chłodzenia była sprawdzana ciśnieniowo długo na nią czekałem bo 1 testu nie przeszła i spawali ją drugi raz. A oleju to różnie jak jeżdżę w trasy to mniej w mieście więcej a ile dokładnie to wam nie napisze ale ok jakby to zebrać to z litr na 1,5 tyś jeżdżę na mobilu mineralnym do diesla..
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
Nie trzeba zmieniac Icka tylko wyregulowac wtryski na odpowiednią dawkę , mój kolega zrobił calą góre kiedyś w golfie po 100 km patrzy sucho góra była zrobiona ale jak już wszystko powinno zrobione to dół puscił ja tak dolewam o,5 L na 10 tys km
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
może trochę bardziej leniwe są ale potrafią lepiej pompowaćchudi01 pisze:W moim SB też miałem olej w rurach do IC niesety tylko wyminan turbiny pomogła- przy okazji załóż sobie T3 lub K24 - podobno lepiej się dają "kręcić".

żywotność silnik to przede wszystkim twoje ręce i noga

VwMaly, widzę ze z Mikołowa pochodzisz a chyba tam będę regenerował głowice mojego JR-a

Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Panowie jeszcze jedno pytanie odnośnie zmiany turbiny nie znam się na tym a z tego co widze na forum to ludzie zmieniają turbiny i nie podają z czego to jest tylko najczęściej kod czy tam model np T2/K14 niestety nic mi to nie mówi czy to są takie turba jak np w silnikach 1.9 TDI bo jak przeglądam allegro to piszą ze turbina silnik 1.9 TDI prosze o objaśnienia z góry dzięki
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości