pobieranie oleju w GTD SB

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

pobieranie oleju w GTD SB

Post autor: VwMaly » ndz mar 29, 2009 12:36

Witam mam problem z moją prerłką otóż pobiera olej głowica jest po spawaniu, wymianie uszczelniaczy i (nie wiem czy fachowo to ujmę wymianie kanałów w których pracują zawory) czyli kompletny remont no i problem jest dalej bo to chyba nie jest normalne że muszę co chwile dolewać oleju a nie buduje go nie żyłuje a olej znika nie zostawia plam oleju pytanie czy to turbina? jak rozpoznać czy jest do roboty? wydaje mi się ze funkcjonuje poprawnie no ale musi być jakieś logiczne wytłumaczenie na liczniku jest 272tyś raczej przebieg oryginalny bo stan samochodu jest naprawdę dobry proszę o porady co to może być z gory dzięki...


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz mar 29, 2009 14:56

VwMaly pisze:(nie wiem czy fachowo to ujmę wymianie kanałów w których pracują zawory)
Prowadnice zaworowe ?

co ile dolewać musisz oleju ??

wykręć turbinę sprawdz dolot czy zalany olejem :) no bo skoro uszczelniacze są nowe i głowica zrobiona... rozbierałeś to kiedyś ?? bo jeśli nie to napisz PW mniej więcej co jaki klucz gdzie ci powiem bo sam właśnie to rozbebeszone mam;]


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz mar 29, 2009 15:01

VwMaly, miałes po spawaniu głowice sprawdzana ciśnieniowo ? bo moze sa inne pękniecia. Sprawdz ciśnienie, co ile musisz dolewac olej, jakie ilosci i na jakim śmigasz, ale tak na szybkiego to odkrec korek od zbiorniczka i wsadz pluch na dno i zobacz czy niema osadu z oleju w płynie chłodniczym i zdejmij odme i zobacz czy dmucha słabo czy dość mocno.


turbo sprawdzisz jak zdejmiesz rure od filtra i sprawdz czy wirnik ma luzy jak wzdłużne to ok jak poprzeczne to juz gorzej, zobacz rury od turbo to icka czy niema tam oleju jak jest to wyczyśc i potem zobacz czy niedaje olejem.

ps. ja jednak obstawiam głowice jak wszystko było zrobione ok



Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz mar 29, 2009 15:36

m.s pisze:turbo sprawdzisz jak zdejmiesz rure od filtra i sprawdz czy wirnik ma luzy jak wzdłużne to ok jak poprzeczne to juz gorzej,
stosunkowo małych luzów nie wyczujesz puki nie wykręcisz kanałów olejowych przynajmniej ja tak miałem


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

m.s
DIESEL POWER
DIESEL POWER
Posty: 887
Rejestracja: sob paź 20, 2007 01:15
Lokalizacja: GST
Kontakt:

Post autor: m.s » ndz mar 29, 2009 15:38

abrams pisze:stosunkowo małych luzów nie wyczujesz puki nie wykręcisz kanałów olejowych przynajmniej ja tak miałem
zgadza sie ale jednak ma troche do sprawdzenia



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » ndz mar 29, 2009 15:54

zbiorniczek jest czysty a głowica była spawana bo gubiła się woda z chłodzenia była sprawdzana ciśnieniowo długo na nią czekałem bo 1 testu nie przeszła i spawali ją drugi raz. A oleju to różnie jak jeżdżę w trasy to mniej w mieście więcej a ile dokładnie to wam nie napisze ale ok jakby to zebrać to z litr na 1,5 tyś jeżdżę na mobilu mineralnym do diesla..


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » ndz mar 29, 2009 21:00

VwMaly pisze:litr na 1,5 tyś
dużo za dużo ??


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » ndz mar 29, 2009 21:05

Może pierścienie, szkoda że przy okazji zrzuconej głowicy nie zrobiłeś próby z naftą.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

arwam

Post autor: arwam » pn mar 30, 2009 09:37

jeśli masz sp[oro oleju w rurach od IC to turbo już mówi papa



Awatar użytkownika
chudi01
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: sob sty 19, 2008 13:32
Lokalizacja: Przemyśl okolice

Post autor: chudi01 » pn mar 30, 2009 11:47

W moim SB też miałem olej w rurach do IC niesety tylko wyminan turbiny pomogła- przy okazji załóż sobie T3 lub K24 - podobno lepiej się dają "kręcić".



Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » pn mar 30, 2009 14:03

prawdę mówiąc nie znam się na tym a co to turbiny jak sie zmieni na większa nie trzeba przypadkiem zmieniać intercoolera na większy? a jak sie to ma do żywotności silnika ??


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » pn mar 30, 2009 14:09

Nie trzeba zmieniac Icka tylko wyregulowac wtryski na odpowiednią dawkę , mój kolega zrobił calą góre kiedyś w golfie po 100 km patrzy sucho góra była zrobiona ale jak już wszystko powinno zrobione to dół puscił ja tak dolewam o,5 L na 10 tys km


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
abrams
VR6 Driver
VR6 Driver
Posty: 1198
Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
Kontakt:

Post autor: abrams » pn mar 30, 2009 14:49

chudi01 pisze:W moim SB też miałem olej w rurach do IC niesety tylko wyminan turbiny pomogła- przy okazji załóż sobie T3 lub K24 - podobno lepiej się dają "kręcić".
może trochę bardziej leniwe są ale potrafią lepiej pompować ;) i się tak nie męczą przy tym jak T2/K14

żywotność silnik to przede wszystkim twoje ręce i noga :) no i kieszeń

VwMaly, widzę ze z Mikołowa pochodzisz a chyba tam będę regenerował głowice mojego JR-a ;) podaj mi na priv gdzie ty regenerowałeś głowicę


Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)

Awatar użytkownika
VwMaly
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 202
Rejestracja: ndz gru 14, 2008 15:51
Lokalizacja: Mikołóvw
Kontakt:

Post autor: VwMaly » śr kwie 01, 2009 07:50

Panowie jeszcze jedno pytanie odnośnie zmiany turbiny nie znam się na tym a z tego co widze na forum to ludzie zmieniają turbiny i nie podają z czego to jest tylko najczęściej kod czy tam model np T2/K14 niestety nic mi to nie mówi czy to są takie turba jak np w silnikach 1.9 TDI bo jak przeglądam allegro to piszą ze turbina silnik 1.9 TDI prosze o objaśnienia z góry dzięki


Mój Golf II GTD
viewtopic.php?f=87&t=231774

Obrazek

KUPIĘ PŁOTY DO BBS RS

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 62 gości