skaczące obroty w polo 1.9 D

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

wojtekrus964
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:49
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

skaczące obroty w polo 1.9 D

Post autor: wojtekrus964 » wt mar 24, 2009 22:10

Mam problem z moim polo 6N 1.9D.raz chodzi na 900 obr a raz na 1100obr nie ma na to regóły kiedy jak.druga sprawa to spore zuzycie poliwa około 9l/100km.Byłem u jednego mechanika i powiedział że to zanieczyszczona pompa wtryskowa i chce za naprawe 700zł.Potrafi mi ktoś pomóć???



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Re: skaczące obroty w polo 1.9 D

Post autor: PinkFloyd » wt mar 24, 2009 22:24

wojtekrus964 pisze:Mam problem z moim polo 6N 1.9D.raz chodzi na 900 obr a raz na 1100obr nie ma na to regóły kiedy jak.druga sprawa to spore zuzycie poliwa około 9l/100km.Byłem u jednego mechanika i powiedział że to zanieczyszczona pompa wtryskowa i chce za naprawe 700zł.Potrafi mi ktoś pomóć???
Obroty na zimno 900 a po rozgrzaniu lub po ok 2,5 min jazdy 1100 obr ? Obroty spadaja po mocnym pałowaniu auta na trasie?



wojtekrus964
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:49
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

Post autor: wojtekrus964 » śr mar 25, 2009 20:25

nie ma regóły na te obroty,jak zapalam zimny to faktycznie jest 900,ale pużniej to chodzi jak chce.np na jednych światłach stoje mam 900 obr,ruszam i jade po miescie a jak sie zatrzymam na nastepnych to może już być 1100 lub 1000obr,wiec nie ma na to rególy.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Post autor: PinkFloyd » czw mar 26, 2009 00:01

wojtekrus964 pisze:nie ma regóły na te obroty,jak zapalam zimny to faktycznie jest 900,ale pużniej to chodzi jak chce.np na jednych światłach stoje mam 900 obr,ruszam i jade po miescie a jak sie zatrzymam na nastepnych to może już być 1100 lub 1000obr,wiec nie ma na to rególy.
Może to być też objaw złej korelacji między wydatkiem szczątkowym a przyspieszaczem kąta wtrysku lub wyrobienie jego mechanizmu wewnetrznego. Można to wyregulowac i zobaczyć czy bedzie lepiej.



wojtekrus964
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:49
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

Post autor: wojtekrus964 » czw mar 26, 2009 19:36

Amożesz napisać mi jak to wyrególować lub jakiś schemat którymi sróbkami kręcić.A co może być spowodowane zwiekszonym zużyciem paliwa około 9l/100km a czasem więcej



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » czw mar 26, 2009 22:48

napisz jaka pompa bosh czy lucas jak masz ssanie automatyczne to sprawdź czy czy się nie zacina możesz mieć nieszczelności na wężykach nieszczelnym siłownik zacinający się zaworek itp...to może być powodem dużego spalania


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

wojtekrus964
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 25
Rejestracja: śr mar 18, 2009 21:49
Lokalizacja: olsztyn
Kontakt:

Post autor: wojtekrus964 » ndz mar 29, 2009 12:06

Pompa lucas,właśnie o to chodzi że umnie nie ma tego siłowniczka i nigdzie nie moge go dostać.Gdybyś wiedział gdzie mozna kupić taki siłownik to prosze onamiary.Pozdrawiam



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 53 gości