Po czym poznac ze 1.6 byl kiedys z turbiną ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
r.y.b.a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 21
Rejestracja: śr sty 28, 2009 14:52
Lokalizacja: lublin

Po czym poznac ze 1.6 byl kiedys z turbiną ?

Post autor: r.y.b.a » wt mar 24, 2009 10:37

Jak w temacie. Czym sie silniki rożnią poza turbiną :)


Pozdrawiam


Graty do GTI MK2 !

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=220411

To_mas
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 8027
Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: To_mas » wt mar 24, 2009 11:12

r.y.b.a pisze:Jak w temacie. Czym sie silniki rożnią poza turbiną :)

z tego co mozesz zobaczyć na zewnątrz to:
Pozdrawiam
kolektorami dolotowymi i wydechowymi
wielkością chłodnicy
i nie wiem czy nie podstawką filtra oleju bo TD ma dodatkowe wyjście na smarowanie turbo.

daj foto to sie popatrzy co tam masz...
a najprościej odczytać nr silnika

tak patrze na to co napisałeś w temacie to jeśli ktoś miał zwykłego D założył turbo a poźniej je zdemontował(powiedzmy do sprzedaży) to wątpie byś to jakoś poznał !



vagin5

Post autor: vagin5 » wt mar 24, 2009 12:02

a wystarczyło by popatrzeć na oznaczenia silnika...



anaba255
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 611
Rejestracja: śr lut 27, 2008 22:46
Lokalizacja: SCZ
Auto: mk3
Silnik: 1Z
Kontakt:

Post autor: anaba255 » wt mar 24, 2009 17:41

r.y.b.a pisze:Jak w temacie. Czym sie silniki rożnią poza turbiną
miska olejowa powinna miec otwor na powrót oleju



Awatar użytkownika
Semian
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 887
Rejestracja: pn gru 06, 2004 18:58
Lokalizacja: Kostrzyn nad Odrą
Kontakt:

Post autor: Semian » wt mar 24, 2009 18:56

to wszystko co koledzy pisali + mozna sciagnac miske i zobaczyc czy jest natrysk na denko tloka


projekt jetta coupe 2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3286710#3286710

Awatar użytkownika
grandi
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3831
Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
Lokalizacja: Boat city
Auto: Octavia
Silnik: AQY

Post autor: grandi » wt mar 24, 2009 19:20

TD miały chłodnicze oleju


...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...

Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » wt mar 24, 2009 21:09

TD miały chłodnicze oleju
JP też :P

r.y.b.a, jeśli nie jesteś pewny to odczytaj oznaczenie silnika z bloku (pierwsze dwa znaki, przetrzyj papierem ściernym jak nic nie widać)
JR, RA, SB, 1V, MF to turbodiesle

Jeżeli nie jesteś pewien czy ktoś nie wymieniał silnika to odczytaj oznaczenie z naklejki w bagażniku i porównaj :bigok:



arwam

Post autor: arwam » wt mar 24, 2009 22:34

t0mal pisze:
TD miały chłodnicze oleju
JP też :P

r.y.b.a, jeśli nie jesteś pewny to odczytaj oznaczenie silnika z bloku (pierwsze dwa znaki, przetrzyj papierem ściernym jak nic nie widać)
JR, RA, SB, 1V, MF to turbodiesle

Jeżeli nie jesteś pewien czy ktoś nie wymieniał silnika to odczytaj oznaczenie z naklejki w bagażniku i porównaj :bigok:
JP nie miały chyba że w wersji AUTOMAT



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości