problem z sygnalem predkosci ecu tdi

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

problem z sygnalem predkosci ecu tdi

Post autor: psikuta19 » pn mar 23, 2009 21:27

mam koledzy taki problem ze Ecu niwidzi predkosci
licznik mi dobrze pokazuje a po podlaczeniu vag predkosc jest 00
od kolegi "damcio151" dowiedzialem sie ze cygnal ma byc na pinie 43 Ecu
problem polega na tym z kad idzie ten sygnal
prosto od impulsatora czy licznika czy moze jeszcze skrzynke bezpiecznikow
chce znalesc usterke przez ktora mi ta predkosc niedziala
2 problem byc moze z tym zwiazany z pina 28 licznika idzie mi czerwony kabelek zakonczony czerwona wtyczka gdzie to ma byc wpiete bo u mnie jest luzna ta wtyczka
mam ibize z 99 r tez tdi afn nio i tam ten pin28 jest podpiety prosto do skrzynki bez zadnej pojedynczej wtyczki (widocznie jest inna instalacja)
gnebi mnie ten problem od dluzszego czasu a na dodatek przez to niedziala mi tempomat
z gory dzieki wszystkim za pomoc



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » pn mar 23, 2009 22:31

w golfie pin 28 jest pusty.

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:39 ]
sygnał prędkości idzie przez wtyczkę radia,masz tam wszystko w porządku?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » pn mar 23, 2009 22:56

Na stronie bodajrze 5 lub 6 w tym temacie opisywałem dokładnie piny i przewody od impulsatora w skrzyni biegów.

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t= ... sc&start=0


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » pn mar 23, 2009 23:09

edzio pisze:w golfie pin 28 jest pusty.
Niekoniecznie. U mnie w Vento oprocz zajetego pinu 28, byla wiazka pod MFA nawet pociagniety kabel od manetki chociaz MFA nie posiadalem (ale juz posiadam :> )

Czerwony kabel ten z pinu 28 to jest do wersji z automatyczna skrzynia biegow aby wyswietlalo na liczniku na jakim biegu jedziesz. Tez mam luzna kostke.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

psikuta19
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 286
Rejestracja: sob sty 05, 2008 13:30
Lokalizacja: Limanowa
Kontakt:

Post autor: psikuta19 » wt mar 24, 2009 20:29

edzio pisze:w golfie pin 28 jest pusty.

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:39 ]
sygnał prędkości idzie przez wtyczkę radia,masz tam wszystko w porządku?
co by to miala wspolnego z radiem?
jesli to prawda to moze to byc przyczyna
bo wydaje mi sie ze kiedys mi ta predkosc dzialala a wiem ze pozniej cos robilem z radiem
ma ktos rozpiske tych kabli przy radiu



1. Czujnik temperatury zewnętrznej - przewód masowy, (jeśli auto jest w niego wyposażone)
2. Czujnik braku płynu chłodzącego w zbiorniczku wyrównawczym w komorze silnika.
3. Masa ze styku 31 przełącznika świateł
4. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie MFA, 1 (jeśli auto jest w niego wyposażone)
5. Masa - jak w pinie 3
6. Reset wskazań MFA - prawdopodobnie MFA, 2 (jeśli auto jest w niego wyposażone)
7. Sygnał prędkości auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegów - wyjście (brak, jeśli jest linka)
8. Czujnik ciśnienia oleju 1.8 bara
9. Czujnik ciśnienia oleju 0.3 bara
10.Syngal obrotomierza - z cewki (benzyna) lub z wyjścia W alternatora (diesel)
11.+12V - zacisk 30 - plus z akumulatora.
12.+12V - zacisk 58b z wyłącznika świateł - do podświetlania zegarów po włączeniu świateł.
13.+12V - zacisk 15 - plus pojawiający się po przekręceniu stacyjki w pozycje włącz.
14. pusty
15.Do przełącznika wskazań MFA, (jeśli auto jest w niego wyposażone)
16.Lampka kontrolna ładowania alternatora - zacisk d+ alternatora lub pin 61 w panelu sterowania.
17.Czujnik temperatury oleju, (jeśli auto jest w niego wyposażone)
18.Wskaznik hamulca ręcznego lub pasów bezpieczeństwa (o ile auto jest w niewyposażone)
19.Czujnik temperatury zewnętrznej - przewód sygnałowy, (jeśli auto jest w niego wyposażone)
20.Wskaznik nagrzania świec żarowych (tylko w przypadku diesla)
21.Wskaznik poziomu paliwa w baku
22.Kierunkowskaz lewy
23.Wskaznik temperatury cieczy chłodzącej
24.Kierunkowskaz prawy
25.Kontrolka świateł drogowych (długich)
26.Wskaznik spalania średniego, (jeśli auto jest w niego wyposażone)
27.Sygnal prędkości auta z impulsatora umieszczonego w skrzyni biegów - wejście (brak, jeśli jest linka)
28.Pusty


czyli koledzy z pina nr 7 kostki licznika idzie do ecu na pin 43??
Ostatnio zmieniony wt mar 24, 2009 20:34 przez psikuta19, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt mar 24, 2009 21:31

psikuta19 pisze:
edzio pisze:w golfie pin 28 jest pusty.

[ Dodano: 23 Mar 2009 21:39 ]
sygnał prędkości idzie przez wtyczkę radia,masz tam wszystko w porządku?
co by to miala wspolnego z radiem?Nie z radiem tylko z kostką do radia,widziałem już takie coś,że po włączeniu radia licznik przestawał działac(oczywiście nie orginalne radio i pomieszane piny w kostce radia)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 216 gości