M-TDi wysokie obroty na jałowym
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
M-TDi wysokie obroty na jałowym
Zmontowałem pompę na fali i głowiczce z tdi (10mm).
Problem w tym ze nie mogę zmniejszyć obrotów biegu jałowego.Wszystkie regulacje się pokończyły a obroty stoją na 2500-2600/min.
Jedynym sposobem jest zmniejszenie dawki paliwa ale wtedy robi się straszny muł.
Jeśli ktoś z Was miał problem z czymś takim to proszę o pomoc.
Wszelkie sugestie mile widziane!!!
Problem w tym ze nie mogę zmniejszyć obrotów biegu jałowego.Wszystkie regulacje się pokończyły a obroty stoją na 2500-2600/min.
Jedynym sposobem jest zmniejszenie dawki paliwa ale wtedy robi się straszny muł.
Jeśli ktoś z Was miał problem z czymś takim to proszę o pomoc.
Wszelkie sugestie mile widziane!!!
Ostatnio zmieniony ndz mar 29, 2009 17:50 przez KrystO, łącznie zmieniany 4 razy.
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
Może dzwignia gazu przestawona wzgl ośki, próbowałeś wykręcać wydatek szczątkowy do oporu?
Bolec od reg obrotów[z tyłu pompy] wchodzi z taką dzwignie, tam jest fazka, może nie wpadło do tej fazki, i sie po niej obraca!?
Moze sprężynka od wolnych obr w pompie sie "podwineła"..
Bolec od reg obrotów[z tyłu pompy] wchodzi z taką dzwignie, tam jest fazka, może nie wpadło do tej fazki, i sie po niej obraca!?
Moze sprężynka od wolnych obr w pompie sie "podwineła"..
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- andrew.zbyrko
- Gadatliwa bestia
- Posty: 589
- Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
- Lokalizacja: małopolska
- Kontakt:
A zapytam jeszcze;
1. próbowałeś regulować samą dzwignią od reg obrotów, tak żeby koniec dzwigni oparł się na obudowie pompy?[przy wykręconej śrubieograniczającej], albo całkiem ściągnąć dzwigienke i poruszać samą ośką.
możliwe że śruba ze spręzyną ogranicza max przesunięcie dzwigni, miałem tak po zastosowaniu kilku patentów w pompie, reg obrotów znacznie przesuneła się w góre.
2. silnik reaguje płynnie na regulację obrotów?
może sprężynka spadła z ośki w pompie podczas jej składania..
1. próbowałeś regulować samą dzwignią od reg obrotów, tak żeby koniec dzwigni oparł się na obudowie pompy?[przy wykręconej śrubieograniczającej], albo całkiem ściągnąć dzwigienke i poruszać samą ośką.
możliwe że śruba ze spręzyną ogranicza max przesunięcie dzwigni, miałem tak po zastosowaniu kilku patentów w pompie, reg obrotów znacznie przesuneła się w góre.
2. silnik reaguje płynnie na regulację obrotów?
może sprężynka spadła z ośki w pompie podczas jej składania..
topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie
- hx_malbork
- TdiGangsters
- Posty: 109
- Rejestracja: sob kwie 05, 2008 16:17
- Lokalizacja: Malbork
- Kontakt:
Dokładnie,jestem z Chełma.hx_malbork pisze:LCH to okolice Chelmu w Lubelskim
Dzięki za szczere chęci Chłopaki,
ale tak mnie ten grat wku.... ze chyba przeproszę się z AAZetkiem!
[ Dodano: 24 Mar 2009 15:22 ]
arwam, może ja do Ciebie podjadę, Twoją okolice dobrze znam.
[ Dodano: 24 Mar 2009 16:56 ]
Panowie a co myślicie o takiej pompie,podeszła by?
Nevada 2.1TD szła na niej jak burza.(nr. 0460 404 042)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości