Strona 1 z 1

remont silnika td+tuning

: sob mar 21, 2009 22:17
autor: Semian
Panowie nabylem dwa silniki jeden kompletny z osprzetem i drugi sam slupek tzn blok z glowica, jeden silnik to Jp do ktorego ktos dolozyl osprzet z jr a drugi to 1v, po wstepnym rozebraniu ,okazalo sie ze blok z jp raczej juz sie nienadaje natomiast blok z 1v ma natrysk na denko tloka przy okazji gladz cylindrow jest ok,sprawdzilem wszystkie panewki wydaja sie ok poniewaz wczesniej silnik 1v mial przeprowadzony remont,panewki ,polpanewki piercienie uszczelniacze itp.

Na razie chcialbym sie skupic na bloku tzn wymienic napewno pierscienie nie wiem co zrobic z panewki bo wygladaja naprawde dobrze.
Moglibyscie podac przykladowe ceny?

dodam ze na tlokach widac ze kiedys musialbyc zerwany rozrzad poniewaz odcinely sie zawory.

postaram sie uzupelniac caly czas temat ,dodawac fotki ,postep w pracy, licze na Wasza pomoc w tym remoncie jak mozna go tak nazwac bo wiadomo nie chce wydac na to wszystko nie wiecej niz 1000zl

przy okazji chcialbym zalozyc metalowa uszczelke,zwiekszyc cisnienie i dawke paliwa,zalozyc intercooler

prosilbym na sugestie i pomoc
dzieki

: ndz mar 22, 2009 01:53
autor: Lukassso
Witam Semianek.
Komplet pierścieni firmy Goetze na jeden tłok - około 35zł
Mocne masz odznaczenia tych zaworów? Wgięte są gładzie czy tylko maluśkie kreski?

Co do uszczelki metalowej, jest sens? Jakie chcesz mieć ciśnienie i ile mocy wyciągnąć?

Zwiększyć ciśnienie, rozumiem że turbiny. to jest Garrett T3? Jeśli tak, polecam: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100480

Podlewanie paliwka: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1103266

IC`ek z reguły jest zabawą dość indywidualną. Musisz ustalić gdzie go chcesz mieć. Ja sugeruje FMIC`a tylko i wyłącznie :D

: ndz mar 22, 2009 08:25
autor: Piasek
No z intercoolerem to się zastanów bo to wymaga odpowiednich obliczeń i precyzyjnego dobrania pod konkretne potrzeby - jak będzie za duży - efekt będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego...

: ndz mar 22, 2009 13:59
autor: twardy
Piasek pisze:No z intercoolerem to się zastanów bo to wymaga odpowiednich obliczeń i precyzyjnego dobrania pod konkretne potrzeby - jak będzie za duży - efekt będzie dokładnie odwrotny do zamierzonego...
Zgoda ale wystarczy poczytać temty o FMIC .
Wszystko jest opisane jaki icek , rury , kolana itd.
jeśli chce sie zbudowac auto powyżej 80km to jak najbardziej zakładac .
W SB przeciez były zakładane seryjnie .