Złe ładowanie akumulatora w Golf 1.6 TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Złe ładowanie akumulatora w Golf 1.6 TD

Post autor: afcraku » sob mar 21, 2009 18:48

Witam, mam naprawdę bardzo ciekawy problem, tak mi się przynajmiej wydaję:) otóż gdy silnik jest zimny ładowanie alternatora to 12,40 A (czyli dużo za mało) mija dosłownie 5 minut i ładowanie nagle wskakuje na 14,60 A i wszystko jest już pożniej ok. Problem jest taki że przy częstym odpalaniu, poruszaniu się w małych odległościach akumulator wyładowuje (nie jest doładowywany odpowiednim natężeniem) się i poprostu nie mogę odpalić, Kaplica! Wymieniłem alternator i akumulator i nadal jest identycznie tak samo. Ma ktoś jakiś pomysł??? pozdrawiam



Awatar użytkownika
maroTdi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 873
Rejestracja: czw lip 05, 2007 20:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: maroTdi » sob mar 21, 2009 18:51

spr. pasek od alternatora..



Awatar użytkownika
adeus
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 33
Rejestracja: czw lis 13, 2008 18:38
Lokalizacja: BIAŁYSTOK

Post autor: adeus » sob mar 21, 2009 19:50

Po 1 pasek naciągnąć. Po drugie szczotki z regulatorem wymienić. Ja dałem za nowe całe 18 zł.


Allegro> Szukaj Uzytkownika> Adeus2 ---> Części do Golfa zapraszam wszystkich !!!

afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: afcraku » sob mar 21, 2009 19:52

wszystko to zostało zrobione! i nadal jest tak samo



marmax88
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 58
Rejestracja: sob lut 23, 2008 14:13
Lokalizacja: Grodzisk Wielkopolski

Post autor: marmax88 » sob mar 21, 2009 19:54

klemy akusa masz czyste najlepiej nasmarowac smarem....



afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: afcraku » sob mar 21, 2009 20:06

dobra, a co to jest ta klema i gdzie tego szukać?:)



Awatar użytkownika
89Bartezz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 440
Rejestracja: ndz paź 19, 2008 15:56
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: 89Bartezz » sob mar 21, 2009 20:33

afcraku pisze:dobra, a co to jest ta klema i gdzie tego szukać?:)
klema to jest taka obejma co przychodzi na czop akumulatora przykręcane na śrube na klucz 10



vwlubek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 132
Rejestracja: ndz lip 23, 2006 21:05
Lokalizacja: wlkp

Post autor: vwlubek » sob mar 21, 2009 22:09

Napięcie 12,4 V to nie przypadkiem w czasie, gdy świece grzeją? świece grzeją jeszcze chwilę po odpaleniu i ciągną dużo prądu-być może masz uszkodzony czujnik temp i domyślnie po każdym odpaleniu świece ciągną prąd przez 2 minuty?



arwam

Post autor: arwam » ndz mar 22, 2009 01:05

vwlubek pisze:Napięcie 12,4 V to nie przypadkiem w czasie, gdy świece grzeją? świece grzeją jeszcze chwilę po odpaleniu i ciągną dużo prądu-być może masz uszkodzony czujnik temp i domyślnie po każdym odpaleniu świece ciągną prąd przez 2 minuty?
tak jak kolega napisał w czasie jak świece grzeją to alternator nie wydala.



afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: afcraku » ndz mar 22, 2009 14:19

aaaaaaaaaaa no to by się zgadzało!:) dziękuję wam bardzo!



Awatar użytkownika
ector
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 170
Rejestracja: ndz sty 21, 2007 02:30
Lokalizacja: pomorze
Kontakt:

Post autor: ector » pn mar 23, 2009 20:41

może jakaś dioda w alternatorze uszkodzona



afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: afcraku » pn mar 30, 2009 11:27

Panowie jeszcze jedno pytanie odnośnie tego czujnika temperatury od świec żarowych? czy jest to ten sam czujnik co od temperatury cieczy (wody w chłodnicy) który umieszczony jest na głowicy???
Ostatnio zmieniony pn mar 30, 2009 11:28 przez afcraku, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
mikrus99
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: pt gru 26, 2008 13:45
Lokalizacja: WWE
Kontakt:

Post autor: mikrus99 » pn mar 30, 2009 11:41

Kolego. W krućcu wychodzącym z głowicy siedzą 2 czujniki. Jeden odpowiada między innymi za wskazania temperatury na blacie licznika, drugi za sterowaniem czasem grząnia świec. Który jest który? Odłącz wtyczke od jednego i sprawdź czy opadła wskazówka temperatury. Jeśli tak to już wiesz który jest który. Jeśli masz czujnik nie sprawny, wskazówka nigdy ci się nie podniosła to nagrzej silnik i sprawdzaj wyjmując wtyczki od czujników czy zaczną ci świeczki grząc. Jeśli tak to już masz czujnik od świec, ten który odpiałeś wtyczke od niego.

[ Dodano: 30 Mar 2009 11:48 ]
Oba czujniki wciskane, dwupinowe, zabezpieczane zieloną obejmą


[url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f86b177823d6344f.html][img]http://images36.fotosik.pl/97/3c778fa531a46f39.jpg[/img][/url]
[b][url=http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d5214b580d56b76b.html]Logo_VW_full[/url][/b]

afcraku
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: czw lut 26, 2009 13:30
Lokalizacja: Szczecin
Kontakt:

Post autor: afcraku » pn mar 30, 2009 11:53

aha ok rozumiem, myślałem a nawet byłem pewien że czujnik od świec żarowych jest w innym miejscu:)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 98 gości