Wyciecie katalizatora, a zamulenie wydechu w ASZ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Wyciecie katalizatora, a zamulenie wydechu w ASZ?

Post autor: Kywak » czw mar 19, 2009 11:07

Witam,
Otoz jestem swiezo po wycieciu katalizatora w VW Bora ASZ 2002 i mam pewne obawy co do rezultatow tego zabiegu. W miejsce wycietego katalizatora zostal wspawany prosty kawalek rury, kiedy jeszcze w warsztacie wszedlem sobie do kanalu, to wydawalo mi sie, ze ta wspawana rura jest jakby mniejszej srednicy :?: niz oryginalna rura wydechu, mimo, ze mechanik, ktory to spawal zapewnial mnie, ze srednica jest taka sama, a zludzenie powoduje tylko to, ze na oryginalna rura w miejscach po katalizatorze na koncach jest jakby "szersza"? Auto ma przejechane 140 tys. i katalizator byl dosc czysty, wiec nie oczekiwalem po wycieciu jakis ogromnych efektow, natomiast co mnie martwi i jest problemem, to mam wrazenie, ze jakby po wycieciu zwiekszyl sie lag na turbinie i dziura jest wieksza. Czy jest to w ogole mozliwe, zey po wycieciu kata dzialo sie cos takiego? Jak ew. sprawdzic, czy ta nowo wspawana rura ma na to wplyw? W poniedzialek auto bedzie hamowane i bede chcial w nim robic chip, czy wtedy np. po logach mozna stwierdzic, ze auto niedomaga i jest to wina wydechu?
Z gory dzieki za odpowiedzi.
Pozdrawiam :bigok:



Awatar użytkownika
MaNo
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 388
Rejestracja: ndz lip 08, 2007 22:44
Lokalizacja: Brzesko

Post autor: MaNo » czw mar 19, 2009 17:36

Wdaje mi sie ze jesli masz zamiar zmieniac program w aucie to zostanie tak wystrojone zeby turbo np nie przeladowywalo itp... Wiec nie masz o co martwic... ale to tylko moje zdanie na ten temat ;)



Awatar użytkownika
Kywak
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 161
Rejestracja: czw lut 05, 2009 13:48
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

Post autor: Kywak » czw mar 19, 2009 22:24

Czyli moge rozumiec, ze w poniedzialek sie wszystko wyjasni, jak sie bedzie robic program i nie mam sie czym martwic :bigok: .


Było: MK2 1.9 TDI AHF+++
Było: MK4 1.9 TDI ARL+
Było: MK3 1.8T AUQ+++
Jest: Przejściowo Mk2 1.8RP

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 227 gości