Problem z nową pompa wtryskowa...
: czw mar 19, 2009 00:45
Witam
mam klopot z nowiutka pompa wtryskowa do silnika AEF VW.
Po zatarciu starej pompy kupilem nowa, niestety nowa pompa jest bez tzw immobilisera, jedyne co ja rozni od starej to taki jakis plastik przykrecony pod spodem.
Zeby nie tracic gwarancji postanowilem zamontowac ja taka jaka dostalem w sklepie.
Niestety auto nie odpala, paliwo niby dostała bo sie pojawia w przewodach wysokiego cisnienia, jednak podczas krecenia stacyjka paliwo nie "sika" w rytm kreconego silnika.. jednak gdy sie popusic nakretke przewodu po zakreceniu wyraznie uchodzi cisnienie.
Moje pytanie:
Czy zna sie ktos na tym na tyle zeby okreslic czy w przypadku takiej zmiany pompy powinienem przelozyc ten "immobiliser" ?
Bo kostki podlaczeniowe sa identyczne.
Czy w przypadu powiedzmy zadzialania zabezpieczenia immo pojawilo by sie wogóle paliwo w przewodach wysokiego cisnienia?
A moze poprostu nie odpowietrzylem tej pompy odpowiednio..?
Sprawa jest do rozwiazania ale wolalbym nie rozkrecac nowej pompy...
Dzieki za sugestie.
PS to najzwyklejsza pompa diesela z katalogu VW 028 130 081D
mam klopot z nowiutka pompa wtryskowa do silnika AEF VW.
Po zatarciu starej pompy kupilem nowa, niestety nowa pompa jest bez tzw immobilisera, jedyne co ja rozni od starej to taki jakis plastik przykrecony pod spodem.
Zeby nie tracic gwarancji postanowilem zamontowac ja taka jaka dostalem w sklepie.
Niestety auto nie odpala, paliwo niby dostała bo sie pojawia w przewodach wysokiego cisnienia, jednak podczas krecenia stacyjka paliwo nie "sika" w rytm kreconego silnika.. jednak gdy sie popusic nakretke przewodu po zakreceniu wyraznie uchodzi cisnienie.
Moje pytanie:
Czy zna sie ktos na tym na tyle zeby okreslic czy w przypadku takiej zmiany pompy powinienem przelozyc ten "immobiliser" ?
Bo kostki podlaczeniowe sa identyczne.
Czy w przypadu powiedzmy zadzialania zabezpieczenia immo pojawilo by sie wogóle paliwo w przewodach wysokiego cisnienia?
A moze poprostu nie odpowietrzylem tej pompy odpowiednio..?
Sprawa jest do rozwiazania ale wolalbym nie rozkrecac nowej pompy...
Dzieki za sugestie.
PS to najzwyklejsza pompa diesela z katalogu VW 028 130 081D