Strona 1 z 1

problem ze sprzęgłem

: śr mar 18, 2009 19:16
autor: WajP 110 ps
panowie problem jest taki że czasami przy przyspieszeniu ślizga sprzęgło... wyciągałem sprzęgło i ktoś wcześniej toczył docisk...nie mam pojęcia po co... wymieniłem docisk a tarcza jest ok. dalej to samo. czego wina może tego być??

: śr mar 18, 2009 19:55
autor: czyzaczek
wrzuć fotkę docisku, bo z opisu trudno sobie nawet wyobrazić w jaki sposób był toczony....

A elementy przed złożeniem zostały porządnie odtłuszczone?

Na skrzyni w okolicach wałka nie było widać śladów oleju?

: śr mar 18, 2009 20:10
autor: WajP 110 ps
[quote="czyzaczek"]wrzuć fotkę docisku, bo z opisu trudno sobie nawet wyobrazić w jaki sposób był toczony..

docisk już wyżuciłem także foto nie dam rady zrobić...

stoczony był z czołagdzie tarcza siada.

oleju tam nie był widać... ale dziwne jest to że czasami jest ok a czasami ślizga... to sie nie dzije cały czas.... przypaliłem sprzęgło raz jak paliłem gume na dwujce i rozebrałem to wszystko i zminiłem ten docisk. troche jest lepiej. może ta tarcza sie przypaliła i dla tego tak jest? nie przyglądałem sie jej dobrze zwrociłem tylko uwage na grubość.

: śr mar 18, 2009 20:17
autor: czyzaczek
Mogą być te objawy od przypalonej tarczy..... Jak miałeś skrzynie wybebeszoną to trzeba było komplet zmienić....

: czw mar 19, 2009 01:44
autor: To_mas
WajP 110 ps pisze:wymieniłem docisk a tarcza jest ok
3a było odżałować tą stówkę na tarcze i kupić.

: czw mar 19, 2009 11:36
autor: arwam
ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję

: czw mar 19, 2009 12:01
autor: czyzaczek
arwam pisze:ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję
No do tego właśnie pijemy Arwam.... Skoro było coś kombinowane z dociskiem, to wypadało zmienić komplet....
Ja wiem, że to kasa, ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......

: czw mar 19, 2009 12:14
autor: arwam
czyzaczek pisze:
arwam pisze:ale i tak jest coś nie tak skoro już na dwójce się ślizga.
mi na dwójce się jeszcze nigdy nieślizneło choć na trójce czasem tak a czasem zrywa trakcję
No do tego właśnie pijemy Arwam.... Skoro było coś kombinowane z dociskiem, to wypadało zmienić komplet....
Ja wiem, że to kasa, ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:

: czw mar 19, 2009 14:20
autor: To_mas
czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D

: czw mar 19, 2009 15:05
autor: WajP 110 ps
ok zminie jeszcze tarcze. dzięki za podpowiedz.

: czw mar 19, 2009 23:27
autor: arwam
To_mas pisze:
czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D
To_mas pisze:
czyzaczek pisze:ale czasami jest lepiej zrobić coś lepiej raz niż grzebać później w tym samym g......
dokładnie raz a konkretnie !
arwam pisze:wiem ale dla mnie jeszcze niezrobili fabrycznego sprzęgła do skrzynki 020 które by wytrzymywało takie obciążenia w napędzie tym bardziej teraz z pompą 11mm :food:
heh a myślisz coś w tym temacie ? by to usprawnić ?? :D
chcę dołożyć drugą sprężynę do docisku ale coś mi się wydaje że i tak będzie kiepsko
jeszcze dzisiaj jak odkręcałem wał korbowy bo zmieniam na TDI to wszystkie jak jedna się leciutko odkręcały więc chyba się wydłużyły albo gwint puszcza zobaczymy jak jutro będę zakręcał