Strona 1 z 1

brak ssania GTD

: śr mar 18, 2009 17:44
autor: bvw08
Witam koledzy mam taki problem w moim SB'ku nie mam ssania tz czy cięgno mam wyciągni ete czy wcisnięte niema różnicy w pracy silnika, linka jest dobra obroty dalej sa na tym samym poziomie, co jest winne i jak to naprawic??

: śr mar 18, 2009 18:02
autor: vwolfi
linka przy pompie jest na zacisku, który mógł puścić, radził bym to najpierw sprawdzić.
Po prostu śruba od zaciskania linki mogła się odkręcić.

: śr mar 18, 2009 20:26
autor: Lukas-182
Sprawdzałeś, czy cięgno z tyłu pompy wtryskowej po wsunięciu czy tez wysunięciu przepustnicy w kokpicie zmienia położenie ??

: czw mar 19, 2009 01:42
autor: To_mas
jak sprawdzisz to co koledzy piszą to podaj tu numer pompy wtryskowej
bo nie które poprostu zmieniały tylko kąt wtrysku i NIE podnosiły obrotów :P

: czw mar 19, 2009 11:51
autor: Lukas-182
jak sprawdzisz to co koledzy piszą to podaj tu numer pompy wtryskowej
bo nie które poprostu zmieniały tylko kąt wtrysku i NIE podnosiły obrotów :P
No właśnie, kolega nie napisał czy stało to mu się z dnia na dzień, czy też zawsze tak miał ;)

: czw mar 19, 2009 20:35
autor: bvw08
muszę posprawdzać te nr. pompy gdzie one są?? linka jest dobra i zmienia się położenie z tyłu pompy tylko efektu brak a stało się to z dnia na dzień wcześniej na wyciągniętym ssaniu obroty sie podnośiły tak na ucho o ok 100 obr i inaczej pracował

: czw mar 19, 2009 22:33
autor: Lukas-182
No to nawaliło coś w pompie, powiem ci, że jeszcze z tym się nie spotkałem i chyba bez pompiarza się nie obejdzie ;) no ale mogę się mylić...

A numerów pompy szukaj od czoła pompy stojąc przodem do silnika, szukaj numerów boschowskich, 9 cyfr w 3 blokach po 3 cyfry...

: pt mar 20, 2009 01:03
autor: wojtek0231
Siemka, u mnie też to nie działa i z tego co pamiętam nigdy nie działało. A jaki jest u was efekt przy wyciągniętm, lepjej pali czy tylko że mniej go trzęsie? Zastanawiam się czy w tym miejscu nie zrobić otwierania maski. Co wy na to? :hehe:

: pt mar 20, 2009 01:30
autor: To_mas
wojtek0231, jeśli od zawsze to mozesz mieć właśnie pompe która zmienia tylko kąt wtrysku a nie podnosi obrotów
podaj numer pompy

: pt mar 20, 2009 14:53
autor: wojtek0231
To_mas pisze:wojtek0231, jeśli od zawsze to mozesz mieć właśnie pompe która zmienia tylko kąt wtrysku a nie podnosi obrotów
podaj numer pompy
numer pompy to: 0 460 494 138

: pt mar 20, 2009 15:57
autor: To_mas
wojtek0231, innego tam nie ma ??
jeden z tych 2 moze ?
068 130 081 - podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi obrotów

: pt mar 20, 2009 17:26
autor: vision
ta pompa nie podnosi obrotów i jest z silnika JR/CY

: pt mar 20, 2009 18:20
autor: wojtek0231
To_mas pisze:wojtek0231, innego tam nie ma ??
jeden z tych 2 moze ?
068 130 081 - podnosi obroty
068 130 107 - nie podnosi obrotów
Obrazek

[ Dodano: 20 Mar 2009 17:31 ]
vision pisze:ta pompa nie podnosi obrotów i jest z silnika JR/CY
Dziś odpaliłem na wyciągniętym i przez chwile jak by na trzech garach chodził

: sob mar 21, 2009 17:50
autor: bvw08
a u mnie na pompie już niema nr jedynie wiem że jest ori z Sb i 9mm a myslałem tak żeby sobie poregulować trochę nią z tyłu są 2 śrubki regulacyjne za co odpowiadają? i dodatkowo jest taka srubka na spręzynce połaczona z cięgnem od tego ssania gdybym pokręcił tam trochę zanim udam się do pompiarza?? bo planuje u niego sprawdzenie i ewentualną wymiane koncówek wtryskiwaczy + spr$awdzenie kąta wtrysku aha i zna ktoś dobrego i polecanego z okolic zabrza, rudy śl w obrębie ok 30km ?