dziwny problem z vacum??
: wt mar 17, 2009 23:30
Witam
Mam taki dziwny problem związany chyba z pompą vacum. Więc po kolei;
1. hamulec po 3-4 krotnym wciśnięciu traci wspomaganie ( tak było od kupna)
2. po włączeniu AC po chwili słychać jak turbina przyspiesza i obroty wzrastają do 1000- 1100 (myslałem że to przez obciążenie ale teraz już nie jestem pewny)
i najlepsze
3. podnosze obroty do 1700-2300, lewą nogą wciskam kilka razy hampel, a tu obroty nagle spadają do 1100?!?!?!? i jak hampel będzie wciśnięty to się nie podniosą nawet jak dam do dechy gazu!! a jak puszcze hampel to po 1-2sek wracają do poprzedniego stanu.
Co to może być????
Zmierzyłem podciśnienie, jest ok 0,8atm (3-4 wciśnięcia ham. spada do 0 i powoli rośnie)
Sprawdziłem zaworki, wężyki, vag- żadnych błedów, to samo przy odpiętej instalacji podciśnieniowej sterowania turbo i EGR. Co może mieć wpływ że auto po straceniu podciśnienia traci kontrole nad sterowaniem pompy?
Ma ktoś jakies pomysły??
Pozdrawiam grinio
Mam taki dziwny problem związany chyba z pompą vacum. Więc po kolei;
1. hamulec po 3-4 krotnym wciśnięciu traci wspomaganie ( tak było od kupna)
2. po włączeniu AC po chwili słychać jak turbina przyspiesza i obroty wzrastają do 1000- 1100 (myslałem że to przez obciążenie ale teraz już nie jestem pewny)
i najlepsze
3. podnosze obroty do 1700-2300, lewą nogą wciskam kilka razy hampel, a tu obroty nagle spadają do 1100?!?!?!? i jak hampel będzie wciśnięty to się nie podniosą nawet jak dam do dechy gazu!! a jak puszcze hampel to po 1-2sek wracają do poprzedniego stanu.
Co to może być????
Zmierzyłem podciśnienie, jest ok 0,8atm (3-4 wciśnięcia ham. spada do 0 i powoli rośnie)
Sprawdziłem zaworki, wężyki, vag- żadnych błedów, to samo przy odpiętej instalacji podciśnieniowej sterowania turbo i EGR. Co może mieć wpływ że auto po straceniu podciśnienia traci kontrole nad sterowaniem pompy?
Ma ktoś jakies pomysły??
Pozdrawiam grinio