Cięzko Pali.. kopci na biało.. Pompa ?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Misiekm2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 11:39
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Cięzko Pali.. kopci na biało.. Pompa ?

Post autor: Misiekm2 » wt mar 17, 2009 17:01

Witam :bajer:

Od pewnego czasu w moim Golfiku coś nie gra. Otóż gdy pali sie go na zimnym Silniku trzeba wcisnąć gaz żeby zapalił i strasznie kopci na biało :dol: Obroty strasznie skaczą (jak by jeden lub dwa cylindry nie paliły)

A gdy silnik jest ciepły pali troszkę lepiej ale nie obejdzie się bez dodania gazu. :dol: ale obroty już sa w normie i nie skaczą..

-Wtryski Sprawdzałem.. Są okey.. Filtr Paliwa wymieniłem na nowy (bosch)

A wiec co to może być ? Pompa ? Barak smarowania w pompie ?

Jest to silnik AAZ

THX ZA WSZELKA POMOC :bigok:



ajurczuk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 278
Rejestracja: czw gru 04, 2008 21:32
Lokalizacja: bielsk podlaski

Post autor: ajurczuk » wt mar 17, 2009 17:28

na moje oko swise do sprawdzenia


powered by xes...

Misiekm2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 11:39
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Misiekm2 » wt mar 17, 2009 17:43

Świecę są okey.. Sprawne..
A jaki powinien być kąt wtrysku ?



roro84
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: czw sty 11, 2007 13:27
Lokalizacja: Kiełczy

Post autor: roro84 » wt mar 17, 2009 17:59

zobacz na koło pasowe czy sie nie giba, przy walniętych świecach miałem takie cyrki podczas odpalania, po zmianie ok



miras 33
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 185
Rejestracja: pn gru 08, 2008 23:44
Lokalizacja: okolice pruszc gd

Post autor: miras 33 » wt mar 17, 2009 20:08

kąt ustawia się czujnikiem na 0,9mm.Sprawdź czy paliwo się nie cofa z pompy.A jak z osiągami zauważyłeś jakieś różnice


mk3 1z+gtb
mitsubishi L200 4x4 było :(
volvo v50 2.0d było
jest a4 b6 S-line

Misiekm2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 14
Rejestracja: ndz mar 15, 2009 11:39
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Misiekm2 » wt mar 17, 2009 22:27

nie nie cofa sie ..
Nie odczuwam żeby był słabszy, ani mocniejszy

tylko właśnie jest problem z rozruchem..
Silnik Strasznie twardo chodzi z tego co zauważyłem..
Dzisiaj też sprawdzałem kąt wtrysku.. nie wiem jakim cudem ale zamiast 0.85 (bo tak ustawiałem) znalazło sie 0.73 :goof:
Może to jest ta przyczyna...
Obawiam sie ze mógł mi przeskoczyć pasek rozrządu :crazy:.. Jest to możliwe ?



paput251188
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz cze 10, 2007 13:01
Lokalizacja: Sztum

Post autor: paput251188 » wt mar 17, 2009 23:03

jest miałem też taki problem i znowu mi się pojawia a mianowicie obrabia sie klin na rozrządzie i przestawia się tylko podczas odpalania a na dodatek pewnie zaczyna ci palić coraz gorzej jak jest zimny. u mnie tez jest coś takiego ze pali mi bezpiecznik od świec i nie mam pojęcia czemu??


PAPUT

Awatar użytkownika
andrew.zbyrko
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 589
Rejestracja: śr sie 08, 2007 22:18
Lokalizacja: małopolska
Kontakt:

Post autor: andrew.zbyrko » wt mar 17, 2009 23:20

jak koledzy wczesniej pisali
sprawdz dokładnie fazy rozrządu, kąt wtrysku, swiece żarowe[najlepiej wykręcić i podłączyć na krótko], koło na wale rozrządu.
zajmie ci to moze godzine a już duzo bedziesz wiedział.
jak objawy nie ustąpią to dopiero trzeba szukać dalej.


topbrakes.pl
Hamulce na ulicę i do Sportu: klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, przewody w stalowym oplocie

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 180 gości