Strona 1 z 2

Problem z odpalaniem.... Filmik

: pn mar 16, 2009 22:25
autor: caligator
Witam,
od jakiegos czasu obserwuję dziwne rzeczy przy odpalaniu zimnego AHF'a... Na zimnym silniku w wiekszości przypadków dziwnie odpala - czasem zdarzy sie żę odpala bez żadnego ale... Silnik zaciąga się pare sekund jakby nie mógł się rozruszać i dopiero po chwili załapuje... Jeszce nie zdarzyło mi się żeby nie odpalił ale za to odpala conajmniej dziwnie:/

byłem u mechanika i po sprawdzeniu świec są one niby ok:/

Tutaj link do filmiku jak auto odpala:


sorki za jakość filmiku ale nie miałem jak inaczej go zrobić....

Ktoś miał podobny przypadek??

Re: Problem z odpalaniem.... Filmik

: pn mar 16, 2009 23:01
autor: sosna232
Siema
Kilka razy zdazylo mi sie w moim mk3 ze tak odpalił ale po wycieciu katalizatora juz sie to nie powtorzylo niewiem czy to moze byc przyczyna... pozdro

: pn mar 16, 2009 23:14
autor: grandi
Zobacz czy węzę paliwowe się nie zapowietrzaja , mi to wygląda na zapowietrzony uklaad , kąt wtrysku ok?

: pn mar 16, 2009 23:18
autor: caligator
a kąt wtrysku można jakoś sprawdzić w polskim vagu? bo mam tylko ten programik

problem z odpalaniem

: pn mar 16, 2009 23:23
autor: dydo12
Witam może to nie najlepszy przykład ale moja Mk II tak robiła i okazała ze pierścionki są do wymiany ale u ciebie to raczej będzie układ paliwowy zapowietrzony

Re: Problem z odpalaniem.... Filmik

: pn mar 16, 2009 23:38
autor: romanek84
caligator pisze:Witam,
od jakiegos czasu obserwuję dziwne rzeczy przy odpalaniu zimnego AHF'a... Na zimnym silniku w wiekszości przypadków dziwnie odpala - czasem zdarzy sie żę odpala bez żadnego ale... Silnik zaciąga się pare sekund jakby nie mógł się rozruszać i dopiero po chwili załapuje... Jeszce nie zdarzyło mi się żeby nie odpalił ale za to odpala conajmniej dziwnie:/

byłem u mechanika i po sprawdzeniu świec są one niby ok:/

Tutaj link do filmiku jak auto odpala:


sorki za jakość filmiku ale nie miałem jak inaczej go zrobić....

Ktoś miał podobny przypadek??

mój tez tak pali no może troche lepiej ale podobnie ja już rozrząd sprawdziłem świece wymieniłem i nie wiem co dalej? Mam jeszcze zamiar wymienić ten zaworek co jest na filtrze paliwa ale nie wiem czy to coś da?? Ja mam AJM

: śr mar 18, 2009 15:14
autor: dudi_silesia
Ja tak miałem :bigok:
Winowajcą były tulejki na rozruszniku i uszkodzony bendiks - skończyło się holowaniem gdy zatarły się na amen. Wymiana z częściami zjadła całe 100 zł, a auto kręci tak jak wcześniej na dotyk :helm:

Druga przypadłość, która i mnie męczy to świece żarowe nadające się do wymiany - profilaktycznie je wymień bo to,że zaświecą na czerwono po 15 sekundach nie świadczy o ich sprawności a wręcz przeciwnie. Ewentualnie spróbuj odpalać po 3 krotnym rozgrzaniu świec - to raczej w przypadku intensywnych mrozów.

: śr mar 18, 2009 16:30
autor: piter_s
no może byc układ zapowietrzony, są bąbelki powietrza w wężykach??.
coś słabo kręci, tulejki rozrusznika lub słaby aku.

: czw mar 19, 2009 13:19
autor: fachowiec26
tez tak mialem
podlaczylem auto pod vaga i niby kat wtrysku byl ok ale gdzies na forum przeczytalem zeby przyspieszyc i tak zrobilem i juz jest ok jak narazie

: czw mar 19, 2009 19:07
autor: owcy2
mi to wygląda właśnie na zapowietrzony układ paliwowy ew. zapchany filtr paliwa.

: czw mar 19, 2009 23:35
autor: zielu
a moze po prostu za słaby akumulator :?:
wiem jak wczesniej miałem diesla i był taki sobie aku to tak wałsnie odpalał.. a od razu po naładowaniu aku palił na dotyk :)

: pt mar 20, 2009 17:47
autor: antojuja
QUATRO7 masz w 100% racje tez tak mialem ale kazdy przypadek jest inny, ja obstawiam baterie (kupilem f-my MOLL i juz spoko) bo faktycznie wolno kreci ale nie zaszkodzi sprawdzic dawki paliwa na rozruchu i kata wtrysku i to tyle i powinno byc ok

: sob mar 21, 2009 17:23
autor: caligator
dzisiaj rano przed odpaleniem autka otworzyłem amske i w jednym przewodzie paliwowym dostrzegłem całkiem spory pęcherz powietrza... rozumiem że to właśnie może byc ta przyczyna tak?:)

jak w takim razie odpowietrzyć to to? przyznam sie ze nie jestem mechanikiem:P jakieś śrubki na wtryskach gdzies trzeba poluźniać tak? a czy ktoś mógłby to jakoś wytłumaczyć?

: sob mar 21, 2009 18:44
autor: karol26
Jeśli masz powietrze w paliwie to najprawdopodobniej jest gdzieś nieszczelność na układzie, ja miałem tak gdy wymieniłem filtr paliwa,podgrzewacz na filtrze miał nieszczelność i wymiana na nowy rozwiązała problem.