Zmiana silnika z ALH na ..?

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

ksmundek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 16, 2009 11:21
Lokalizacja: Olsztyn

Zmiana silnika z ALH na ..?

Post autor: ksmundek » pn mar 16, 2009 13:13

Witam. Mam mały problem. Ostatnio w moim golfie miałem rozbiegnięcie sie silnika, podczas którego uległ on całkowitej rozsypce. Teraz musze włożyc jakis nowy. I właśnie chciałbym sie dowiedzieć jaki wybrać lub jaki bedzie odpowiedni. Ostatnio znalazłem nawet 110 konny tylko nie potrafie powiedzię czy był o oznaczeniu AFN czy AHN, ale mój mechanik powiedział, że i tak nie będzie pasowal, bo mój komputer nie bedzie odpowiednio wspołgrał z tymze silnikiem. Czy to naprawde jest problem i czy mozna to jakoś obejsc, bo powiem szczerze, ze mam powazny problem ze znalezieniem takiego samego silnika( 90 KM ALH). Czy jezeli jest to możliwe to bardzo bym prosiło namiary na kogoś kto to zrobi w okolicach Olsztyna. Z gory wielkie dzieki.



Awatar użytkownika
Radion
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 163
Rejestracja: sob lis 18, 2006 18:36
Lokalizacja: Kraków
Auto: VW Golf IV Variant
Silnik: ALH

Re: Zmiana silnika z ALH na ..?

Post autor: Radion » pn mar 16, 2009 13:31

Szukaj AGR, ASV i AFN też powinien pasować. Tylko nie szukaj kompletnego silnika, a sam kompletny "słupek" tzn. głowica+blok+tłoki+korbowody+wał korbowy, reszte gratów przełożysz ze swojego. A no i chyba turbo musisz nowe kupić bo domyślam się że silnik rozbiegał się po awarii turbosprężarki jak się własnego oleju napił....
PS. Ja bym jeszcze mechanika zmienił...

pozdr.
Radek



grzegorzp
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 348
Rejestracja: pt sie 15, 2008 11:48
Lokalizacja: warszawa - rembertów

Post autor: grzegorzp » pn mar 16, 2009 14:20

blok+tłoki+korbowody kup z pedeka, najlepiej z ARL lub ASZ pasuje P&P a są lepsze, głowicę bierz z ALH lub ASV, masz wtedy bazę na dobre mody bo dół od PD jest mocniejszy niż od VP



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

Post autor: Sztomel » pn mar 16, 2009 18:39

Radion pisze:AFN
ten nie podpasuje ale przypuszczam, że to pomyłka kolegi i miał na myśli AHF.


Obrazek

ksmundek
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 46
Rejestracja: pn mar 16, 2009 11:21
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: ksmundek » pn mar 16, 2009 20:00

Wielkie dzieki za podpowiedzi, ale ja jednak jestem zainteresowany przekładką kompletnego silnika i wlasnie szukam podpowiedzi jakie konkretnie beda pasowały za poprzednika bez jakichkolwiek ingerencji w elektronice. I czy jest to w ogole możliwe?



Awatar użytkownika
Matijas
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2452
Rejestracja: pt sty 26, 2007 00:27
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Matijas » pn mar 16, 2009 20:08

ksmundek pisze:szukam podpowiedzi jakie konkretnie beda pasowały za poprzednika bez jakichkolwiek ingerencji w elektronice. I czy jest to w ogole możliwe?
bez jakiejkolwiek czyt, bez ingerencji w ecu rowniez, bedzie pasowal alh, czyli taki jaki miales.... Mozesz tez wsadzic ASV, blizniacza jednostke, ale wtedy trzeba w ecu ingerowac, albo zmienic je na ori asv. Przynajmniej tak logicznie mi sie wydaje;)


[b]Mój MK1 Cabi 16V :)[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=3846406#3846406
[b]Mój były Leon TS ARL:([/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246436
[b]Mój były MK3 AFN:( 160km&330NM[/b]
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=84714

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości