Strona 1 z 1

pompa wtryskowa przy swapie 1.9 TD AAZ w miejsce 1.6TD JX

: pn mar 16, 2009 11:42
autor: tarjer
Witam,
proszę o info jak podłączyć elektrycznie pompę wtryskową 0281 0005 004 z 1.9TD AAZ do instalacji VW T3 w którym był silnik 1.6TD JX.
W załączeniu zdjęcia z ponumerowanymi od 1 do 4 elementami pompy z AAZ do których proszę o info gdzie podpiąć aby wykorzystać możliwości tej pompy.
z góry dzięki
Pozdrawiam Obrazek Obrazek

: pn mar 16, 2009 17:49
autor: vision
do pompy żeby prawidłowo działała powinien być sterownik
1 wygląda na auto przyspieszacz
2 zawór gaszenia z modułem immo
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... light=g175
http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.ph ... light=g175

: pn mar 16, 2009 21:07
autor: tarjer
vision pisze:do pompy żeby prawidłowo działała powinien być sterownik
Witam,
czy ktoś mógłby przesłać zdjęcie tego modułu sterującego lub napisać gdzie on znajduje się w golfie.
z góry dzięki
Pozdrawiam

: pn mar 16, 2009 21:22
autor: Dj Darecki
Witam
Może ktoś zna dokładnie co to za elementy zaznaczone na foto ?
Interesuje mnie trochę ten temat :)
Może ktoś ma jeszcze opis , zasadę działania sterownika sterującego tą pompą?


Pozdrawiam

: pn mar 16, 2009 22:03
autor: ZWIREK1
tarjer pisze:
vision pisze:do pompy żeby prawidłowo działała powinien być sterownik
Witam,
czy ktoś mógłby przesłać zdjęcie tego modułu sterującego lub napisać gdzie on znajduje się w golfie.
z góry dzięki
Pozdrawiam
Witam
Moduł znajduje się w skrzynce z bezpiecznikami i przekaźnikami .
Wygląda jak kostka przekaźnika o oznaczeniu 166 (największa kostka )
Ten moduł steruje pompą, EGR-em, grzaniem świec i czymś jeszcze .
Pzdr

: wt mar 17, 2009 00:33
autor: tarjer
ZWIREK1 pisze:Wygląda jak kostka przekaźnika o oznaczeniu 166 (największa kostka )
Witam,
mógłbyś podać pełny numer tego modułu.
pozdrawiam

: wt mar 17, 2009 11:01
autor: ZWIREK1
tarjer pisze:
ZWIREK1 pisze:Wygląda jak kostka przekaźnika o oznaczeniu 166 (największa kostka )
Witam,
mógłbyś podać pełny numer tego modułu.
pozdrawiam
Moduł ma oznaczenie :
082 906 124 B
05 3404 40
Jest jeszcze wersja o oznaczeniu 144 idzie ona w modelu silnika 1Y .
Ta wersja może być do silnika bez klimy tak przypuszczam .
Zobacz jeszcze to :
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1196793-30.html

: ndz kwie 12, 2009 10:42
autor: tarjer
Witam,
@ZWIREK1
dzięki za pomoc -prawie rozgryzłem już podłączenie elementów pompy do modułu 166 - został mi tylko do podłączenia jeden przewód z siłownika zmiany (przyspieszenia) kąta wyprzedzenia wtrysku (nr 1 na zdjęciu) i nie mogę nigdzie namierzyć gdzie wpiąć ten przewód.
Proszę o info.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam

: pn kwie 13, 2009 09:17
autor: ZWIREK1
tarjer pisze:Witam,
@ZWIREK1
dzięki za pomoc -prawie rozgryzłem już podłączenie elementów pompy do modułu 166 - został mi tylko do podłączenia jeden przewód z siłownika zmiany (przyspieszenia) kąta wyprzedzenia wtrysku (nr 1 na zdjęciu) i nie mogę nigdzie namierzyć gdzie wpiąć ten przewód.
Proszę o info.
Z góry dzięki.
Pozdrawiam
U mnie pompa wygląda trochę inaczej .
Przyśpieszacz jest inaczej zbudowany.
Na LDA mam taką gruszkę od której odchodzi wężyk powietrzny do elektrozaworu .
Gruszka pod ciśnieniowo wciąga linkę w trakcie pracy silnika.
Po świętach zerknę czym jest sterowany ten elektrozawór .