Strona 1 z 1

Nierówna praca po odpaleniu silnika

: ndz mar 15, 2009 23:05
autor: Acid
Witam mam kłopot ze swoim golfem. Widzę, że temat był już poruszany na forum, ale nie wiem co sprawdzić po kolei... Sprawa wyglada tak, że niezależnie od pory roku, gdy odpalam po nocy zimny silnik, po uruchomieniu pracuje nie równo i drgania z silnika są przenoszone na budę trwa to około 10 sekund po czym drgania ustępują i silnik pracuje w okolicach 1000rpm. Przy odpalaniu na ciepłym silniku problem ten nie występuję. Wymianiałem już świece żarowe, filtr paliwa, powietrza i od czasu do czasu używam "dodatek do paliwa czyszczący wtryski" (czarny firmy STP). Przebieg oryginalny 260tys. 1,9 TDI (silnik 1Z) Proszę o rade, co mam sprawdzić po kolei? Z góry dzięki.

: śr mar 18, 2009 13:00
autor: mikrus99
Hej. Mi sie wydaje ze to wina wtrysków. U mnie w mk2 przed wymiana końcówek wtrysków tez tak bylo. Po wymianie problem ustał. U Kolegi moze cos byc jeszcze w kompie, ale to juz nie moja dziedzina.

: śr mar 18, 2009 13:21
autor: Acid
A czy podłączenie pod kompa coś da?

: śr mar 18, 2009 14:01
autor: J3L3N
Podepnij pod kompa to ci wyswietli problem jak beda to wtryski.

: śr mar 18, 2009 14:22
autor: Adamm
J3L3N, a mozesz mi napisac w jaki sposob??

: śr mar 18, 2009 14:49
autor: Pruszkowiak
J3L3N pisze:Podepnij pod kompa to ci wyswietli problem jak beda to wtryski.

Jedynie można sprawdzić korekcje ale to też nie powie w 100% że wtrysk do wymiany któryś

Na pewno nie wywali Ci błędu mówiącego o tym że wtryski są żużyte

: śr mar 18, 2009 17:15
autor: Acid
W sumie co mi da podłączenie pod VAGa jeśli mówicie, że nic nie wykaże tylko same korekcje, a co z wtryskami jak sprawdzić czy leją? Jeśli mam pojechać do jakiegoś zakładu to jaki jest koszt sprawdzenia tych wtryskiwaczy?

: śr mar 18, 2009 18:11
autor: Adamm
Acid, u mnie tez ciut nierowno chodzi po rozruchu, wtryski mam nowe 216, swiece nowe, i wszystko w nalezytym porzadku, mnie to az tak nie drazni ;p

: śr mar 18, 2009 23:46
autor: bubu_81
Sprawdź, czy nie masz pęcherzyków powietrza w przewodzie paliwowym. U mnie byla ta sama sytuacja w Seacie 1.9tdi 110ps. Po starcie silnika pompa się odpowietrzała i to było przyczyną. Dodam,że VAG nic nie pokazał.Po uszczelnieniu przewodu pomogło.