Strona 1 z 2

zmiana pin bosta

: pt mar 13, 2009 19:02
autor: ajurczuk
ostatnio wstawiłem sobie bost pina niby wszystkodziała ok ale ostatnio z nudów zajzałem co tam sie dzieje pod pokrywa i zobaczyłe ze rysa na nowym boost pinie ma tylko 4 mm a na orginalnym z 10 mm czyli pin prawie sie nie porusza dlaczego tak jest turbo po regeneracji dmucha dobrze

: sob mar 14, 2009 12:34
autor: anaba255
podkladke zostawileś?

: sob mar 14, 2009 15:16
autor: ajurczuk
nie bo nie było podkładki

: czw mar 26, 2009 23:07
autor: marten1981
witam ja tez wymienilem pin i nie mialem podkladki, jezdze teraz bez na tym nowym i fajnie jedzie tylko ze jak sprawdzam po tygodniu jazdy nie ma sladu po tym jak bolec slizga sie po pinie, zalozylem sobie dorobiona podkladke z teflonu 2mm grubosci i musze przyznac ze cos nie tak, jakos gorzej smiga....tez sie nad tym zastanawialem bo pisza na forum ze nalezy podkladke lekko spilowac a ja jej poprostu nie mam i jest oki....

: pt mar 27, 2009 02:54
autor: twardy
podkładka jest potrzebna żeby nie uszkodzic tego rylca.
ajurczuk, a zobacz czy ręcznie ruszasz bolcem w dół wyciąg nawet sprężyne a dalej to można jescze sprawdzic czy przewód sie nie zapchał szczególnie przy wlocie do LDA.

: pt mar 27, 2009 11:47
autor: munior
marten1981 pisze:witam ja tez wymienilem pin i nie mialem podkladki, jezdze teraz bez na tym nowym i fajnie jedzie tylko ze jak sprawdzam po tygodniu jazdy nie ma sladu po tym jak bolec slizga sie po pinie.
I znowu zamieszanie na temat podkładek pod pinem ...W 1,9 td AAZ NIEMA ŻADNYCH PODKŁADEK Z TWORZYWA!!!,jest tylko sprężyna i cieniutka stalowa podkładka trzymająca sprężynę żeby nie przesuwała się na boki...wyciągałem membrany z boost pinem w kilkunastu AAZ etach i w żadnym nie spotkałem podkładki z tworzywa .Podkładka z tworzywa występuje w pompach 1,6 td które mają inną budowę LDA ,min. słoneczko zębate do regulacji naciągu sprężyny pod pinem .Pin z 1,6 td jest też trochę dłuższy niż w 1,9 td i czasami ma średnicę 11 mm,a w 1,9 td ma 12mm...Co do braku rysy na boost pinie to kolega powinien się cieszyć bo oznacza to że pin jest wystarczająco twardy ...chociaż jak kolega się dokładnie przyjrzy to rysa napewno da się zobaczyć ...

: pt mar 27, 2009 12:59
autor: vwolfi
[quote]W 1,9 td AAZ NIEMA ŻADNYCH PODKŁADEK Z TWORZYWA!!![quote]
a u mnie w AAZ podkładka jest

: pt mar 27, 2009 13:28
autor: mihmih
u mnie też jest.

: pt mar 27, 2009 13:49
autor: munior
Pomp z LDA było sporo modeli nie będę się spierał w których były podkładki a w których nie(mówimy tu o podkładkach z tworzywa grubości kilku mm )...chodziło mi o to żeby kolega który nie miał podkładki nie zakładał jej na siłę skoro jej tam nie było ...

: pt mar 27, 2009 15:12
autor: t0mal
Wracając do tematu :)

ajurczuk, widocznie bolec w mechaniźmie lda nie wysuwa się na odpowiednią długość

: pt mar 27, 2009 19:19
autor: marten1981
ajurczuk, a moze sie wysuwa, sprawdz czy masz wszystko szczelne po drodze od sprezarki do lda, ja mialem nieszczelny manometr,dlugo do tego dochodzilem az wkoncu wyeliminowalem problem,wprawdzie ja wogole nie widze sladu po bolcu na pinie ale autko zaraz lepiej szlo...zdecydowanie nigdzie nic nie moze uciekac, poprawcie mnie jesli sie myle, podkladka tu nie ma nic do rzeczy tak mi sie wydaje, skok to jest skok a podkladka lub jej brak spowoduje ze pin zacznie schodzic nisko lub nizej :P ...no tak mi sie wydaje na chlopski rozum.....juz ktos o tym pisal moze sprobuj podlac go troche on albo podniesc cisnienie doladowania,napewno bedzie oki

: pt mar 27, 2009 19:46
autor: ajurczuk
juz wiem czemu tak była w lda zamiast odpowietrznika miałem wkrecona zaslepke pewnie dlatego ze lda przecieka :) wkreciłem odpowietrznik i po zmniejszeniu dawki paliwa pezeciek jest minimalny i pin zchodzi nizej juz jest wszystko ok

: wt maja 19, 2009 21:21
autor: wujek_maciej
a ja mam pina od roku i tylko raz go założyłem i od razu zmieniłem na oryginalnego... tłumaczę dlaczego- otóż po zaontowaniu pina z mk2 1,6td mój aaz bez problemu odpalił, troszkę zadymił, ale po przejechaniu 100m miałem dość sporą górkę i mu depnąłem i samochód zdechł, nie chciał zapalić i koniec. Okazało się, że rozrząd przeskoczył mi o 2 zęby (fakt, że był do zmiany), ale jakoś od tamtego czasu boję się, że znów coś takiego mi się przydarzy.. A czy wy mieliście jakieś inne podobne problemy z pinem??

: wt maja 19, 2009 21:27
autor: wegi
a co ma rozrząd do PIN`a?? ... tak na chłopski rozum NIC