Strona 1 z 2

Wtryski zamiana na 216 i z powrotem na oryginał

: czw mar 12, 2009 21:35
autor: neox
Wymieniłem końcówki wtrysków w golfie iv alh na 216. Przejechałem jakieś 3000km . Czy można teraz z powrotem założyć stare końcówki ? Bardzo proszę o odpowiedź. Nie pytajcie dlaczego chcę tylko wiedzieć czy da się to zrobić bezinwazyjnie i czy jest ważna kolejność gdzie która koncówka była. Oczywiście wszystko ustawiane u pompiarza.

: czw mar 12, 2009 21:38
autor: morfeusz86r
kolejność jest nieważna, ważne żeby sterujący był na swoim miejscu. a dlaczego chcesz powrócić do ori?

: czw mar 12, 2009 21:49
autor: neox
..... autorytet ........ z krakowa który czipował mi auto twierdzi że lepiej powrocić do ory i je zregenerować , powiedział również że muszę je oddać do specjalisty aby wiedzieć która końcówka była na którym wtrysku. Wypowiedzcie się na ten temat bo to są jakieś jaja.

Podobno wystarczy korekta programu.

: czw mar 12, 2009 21:52
autor: morfeusz86r
zmień specjaliste
polecam http://www.dynosoft.pl/

: czw mar 12, 2009 22:03
autor: bradley
Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia. Sam tak zaczalem ale co z tego, ze dac koksu moge wiecej skoro turbina jest malo wydajna, pompa wtryskowa pomimo ze 10tka nie jest tak wydajna jak z AFNa.
W ALH po zmianie wtryskiwaczy mozna znacznie odetkac ten silnik bo sam setup 216+program daje wyniki od 140-150KM, co na oryginalnych wtryskiwaczach jest nie do osiagniecia.
Jak chciales osiagnac 110-120KM to mozesz robic to na oryginalnych wtryskiwaczach

: czw mar 12, 2009 22:06
autor: Adamm
bradley pisze:Np. 216tki w 1Z na oryginalnej turbinie to przerost formy nad trescia.
ciekawe rzeczy opowiadasz, u mnie jest ladnie na takim setupie

: czw mar 12, 2009 22:21
autor: bradley
Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )

: czw mar 12, 2009 22:26
autor: rob555
bradley pisze:Adamm, nie mowie ze jest zle, ale to co obecnie mam moglbym spokojnie osiagnac na wtryskach z ASV`a, na wiecej nie pozwala turbina i pompa (ale bardziej turbina;) )
Zazwyczaj wszyskie ASV czy AFN maja juz ponad 200tys na blacie...takie wtryski leja mniej lub bardziej. Na nowo zlozone 216 dadza wiecej KM przy mniejszej ilosci dymu nawet w takim 1Z. Wiec warto...

: czw mar 12, 2009 22:33
autor: bradley
Akurat mowilem o nowych koncowkach i regulowanych. Takze ta moc ktora mam obecnie moglbym miec na koncowkach z ASV, a ze mam u siebie nowe koncowki 216tki to przeciez nie bede mowil, ze sa zle. Tylko poki nie zmieni sie turbiny, ktora jest waskim gardlem to takie koncowki sa jednak przerostem formy nad trescia.
Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki nie wsadzi koncowek 260tek race :lol: Ale to tylko moja opinia ;)

: czw mar 12, 2009 22:50
autor: morfeusz86r
bradley pisze:Przeciez nikt kto mierzy powiedzmy w 130KM z 90tki
Adamm tak ma

: czw mar 12, 2009 22:51
autor: Adamm
bradley, nie wiem co masz ale ja na ASV nie mialem tego co na 216 a wciaz mam seryjne turbo :P

na ASV mialem 125KM a na 216 137KM - wiec jest roznica a seryjne turbo daje rade i nie ono tu ogranicza za bardzo

: pt mar 13, 2009 00:15
autor: KonradzikIV
..... autorytet ........ z krakowa który czipował mi auto twierdzi że lepiej powrocić do ory i je zregenerować
a moge wiedziec kto to taki ??

: pt mar 13, 2009 14:23
autor: neox
Wybieram się do katowic w poniedziałek na chipsa. Do DigiTech mają przedstawicielstwo MastersTuning. Myśle o 135-140km i 330 NM momentu.

Mam nowiutkie sprzęgło od asv i dwumasę także myślę że spokojnie da radę. Turbinka nowa lecz standard. Zależy mi żeby tez nie dymił bo teraz puszcza bąki. Zchamowałem go i ma 121KM i 287NM.

: pt mar 13, 2009 17:23
autor: KonradzikIV
neox, jak juz jedziesz do katowic to bym jechał do Dynosoftu to jest naprawde godna polecenia firma. ewentualnie możemy podjechac do TTC :)