Strona 1 z 1
					
				Jakie turbo do Passat B4 AFN
				: czw mar 12, 2009 11:14
				autor: Mac
				mam kilka pytan do forumowiczow ktorzy bawili sie w tunig silnikow tdi AFN,jakie turbo mozna zamontowac zamiast seryjnego VNT15 bez brzerobek(jakie oznaczenie turba i z jakiego motoru,kod silnika),czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie.Wrazie czego jaki intercooler najlepiej pasuje oczywiscie wiekszy!dla pomocnego dobre piwko 
 
chipy z allegro nie wchodza w gre bo juz to przerabialem! 

 
			 
			
					
				
				: czw mar 12, 2009 15:40
				autor: sagon
				Kolego możesz tam założyć dwie turbiny.
Pierwsza,to Garrett GT 1749VA turbina dzielona od silników AWX-AVF 130 koni na pompowtrysku.Występowały takie w passatach i audi.
Druga,to turbina firmy KKK o numerze 03G 145702H V350.
Jest to turbina od silnika z audi BRD 2.0 tdi 170 koni.
 
Ale sama zmiana turbiny niewiele ci da.Trzeba to będzie wystroić.
Sugerowałbym zakup tej garretta,gdyż jest tańsza i łatwiejsza w zakupie.
 
 
[ Dodano: 12 Mar 2009 14:46 ]
Mac pisze:,czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie
Warto zmienić,bo poprawią się osiągi autka i spalanie trochę się zmniejszy.Po sofcie taki AFN z reguły wypluwa 140 koni i około 310 niutów.
UNT 15 wytrzymują takie modyfikacje bez trudu.Jednak żywotność takiej turbiny po sofcie zależy głównie od jej kondycji.
 
			 
			
					
				
				: sob mar 14, 2009 20:02
				autor: Mac
				dzieki kolego,a te turbiny ze 130km byly chyba tez z opcja montarzu przewodu na opaske?czy tylko na zatrzask?a co do intercoolera masz jakas opcje?
			 
			
					
				
				: sob mar 14, 2009 20:22
				autor: sagon
				Od 130tki tylko na zatrzask.Co do coolera,to możesz zapodać coś takiego jak poniżej. 
[ Dodano: 14 Mar 2009 19:23 ]
http://www.re5pect.pl/index.php?product ... rod_id=343 
			 
			
					
				
				: pn mar 16, 2009 08:22
				autor: Mac
				bo widzialem na allegro z tym oznaczeniem co na zatrzask ale na normalnie zakladany przewod!!!mozliwe?a wrazie czego jaki koszt redukcji?kupic raczej nie mozna-pewnie tylko trzeba by dorobic?
			 
			
					
				
				: pn mar 16, 2009 10:15
				autor: arwam
				jeśli chciałoby Ci się trochę pobawić to możesz założyć turbo GT2052V z passata 2.5TDI V6
będzie z zapasem na 200KM do tego wtryski 230 i masz na pompie 10mm jakieś 160-170KM po zmianie pompy na 11mm 200KM stoi przed tobą otworem.
Tylko tak jak kolega wyżej pisał obowiązkowo FMIC
			 
			
					
				
				: pn mar 16, 2009 10:24
				autor: zaprzal
				Mac, gotowe redukcje/przejsciowki sprzedawal ktos na forum - musisz poszukac. Dobrze by bylo zebys przed zakupami zastanowil sie co chcesz osiagnac i jaki masz budzet bo z samego powietrza nie zrobisz mocy... musisz pomyslec tez o ukladzie wtryskowym i oczywiscie strojenie na koniec.
			 
			
					
				
				: sob maja 09, 2009 20:49
				autor: yaroz
				sagon pisze:turbina od silnika z audi BRD 2.0 tdi 170 koni.
Co do takiej turbinki obowiązkowo jest jeszcze potrzebne? Wystarczy FMIC i Virus?? Czy jesczcze wymiana wtrysków i rzeźba w samym silniku??
 
			 
			
					
				
				: sob maja 09, 2009 23:03
				autor: sagon
				Turbo od BRD,to już baza pod grubsze mody.Obowiązkowo 216tki FMIC i strojenie.
Rzeźby za wiele nie ma.Ta turbinka pasuje Idealnie.
Warto wymienić też kolektor ssący na taki od AWXa,lepiej się wtedy cylindry napełniają,a to skutkuje lepszą dynamiką.
			 
			
					
				
				: ndz maja 10, 2009 09:26
				autor: yaroz
				A co ze sprzęgłem?? Seryjne da rade czy też do wymiany ??
Czym się róznią te turbiny BRD:
1.   03G 145 702 H (03G145702H) V350
2.   03G 145 702 H (03G145702H) V360
			 
			
					
				
				: ndz maja 10, 2009 13:16
				autor: sagon
				Szczerze,to nie wiem.Wyglądają na identyczne.
Co do sprzęgła,to mój dwumas jakoś sobie radzi przy 380 niutkach.
Generalnie do 350 niutów dają sobie radę.
U Ciebie jest ciężka buda,więc nie wiadomo jak się będzie zachowywało powyżej tej wartości.
			 
			
					
				
				: pn maja 11, 2009 12:39
				autor: cowboy
				Mac pisze:jakie turbo mozna zamontowac zamiast seryjnego VNT15 bez brzerobek(jakie oznaczenie turba i z jakiego motoru,kod silnika),czy np.warto zmienic oprogramowanie w kompie i czy nie zameczy to orginalnej turbiny?na ile koni bezpiecznie.Wrazie czego jaki intercooler najlepiej pasuje oczywiscie wiekszy!dla pomocnego dobre piwko 

 
na początek shamuj serie i zrob chiptuning
jak Ci bedzie mało to wtedy wtryski 216 i dalej turbo AWX i FMIC
bez wymiany wtrysków to 140KM max... wymiana turbo za dużo nie pomoże bo ogranicza Cie wydajność układu wtryskowego a konkretnie wtryski
tematów tego typu sa na forum i w sieci setki..
 
			 
			
					
				
				: pn lis 02, 2009 20:57
				autor: yaroz
				cowboy pisze:jak Ci bedzie mało to wtedy wtryski 216 i dalej turbo AWX i FMIC 
 A nie lepiej wszystko od razu żeby nie płacić pare razy za dostrajanie po montażu wtrysków, potem turbiny itd. ?? Ciekaw jestem ile można wyciągnąć z takiego config'u: wtryski 216 i turbo od silnika BRD??
 
			 
			
					
				
				: wt mar 16, 2010 22:46
				autor: Byku21
				bez wymiany wtrysków to 140KM max
mylisz się kolego,można więcej na seryjnej pompce i wtryskach wycisnąć tylko,że czarna chmura za nami będzie jeździła,ale jest to możliwe w naszych silnikach i sprawdzane było...