Licznik z 3BG do 3B
: śr mar 11, 2009 10:00
Witam.
Nie wytrzymałem do momentu porobienia zdjęć. Wspólnie z kolegami: konri i gregiem (użytkownik tego forum), kolegą z forum passata oraz kumplem z warsztatu (WIELKIE DZIĘKUJĘ DLA KAŻDEGO Z NICH ZA SWOJE 3 GROSZE W PROJEKCIE) udało nam się podłączyć licznik z passata 3BG z pełnym fisem do Passata 3B po 99 roku (z CAN'em). W starym passacie miałem zegary z 1/2 FIS o numerze 3B0920822A a nowe z 3BG to 3B0920849A. Stare zegary immo2 nowe immo3. Do odpalenia auta na nowych zegarach potrzeba niewiele - trzeba dopasować kluczyk to immo (jakieś 5 minut roboty) i auto odpala na nowym liczniku. Wszystkie kontrolki działają jak należy trzeba tylko zrobić mały myk, żeby FIS pokazywał temp. zewnętrzną. Należy albo podłączyć drugi (osobny) czujnik tylko dla zegarów, albo rozdzielić sygnał z czujnika przed wejściem do Climatronica i zabezpieczyć oba przed powrotem sygnału (np. diodą). U mnie w liczniku działają bajery typu świecące wskazówki, rkm, i powitanie teraz beż piednięcia. Prędkościomierz nie oszukuje (jest inaczej wyskalowany niż w 3B ale soft w liczniku robi swoje).
Polecam zamianę bo wizualnie naprawdę cieszy oko. Jak tylko będzie to możliwe postaram się porobić foto co i jak ale sprawa naprawdę nie jest trudna.
Pozdraiwam
Nie wytrzymałem do momentu porobienia zdjęć. Wspólnie z kolegami: konri i gregiem (użytkownik tego forum), kolegą z forum passata oraz kumplem z warsztatu (WIELKIE DZIĘKUJĘ DLA KAŻDEGO Z NICH ZA SWOJE 3 GROSZE W PROJEKCIE) udało nam się podłączyć licznik z passata 3BG z pełnym fisem do Passata 3B po 99 roku (z CAN'em). W starym passacie miałem zegary z 1/2 FIS o numerze 3B0920822A a nowe z 3BG to 3B0920849A. Stare zegary immo2 nowe immo3. Do odpalenia auta na nowych zegarach potrzeba niewiele - trzeba dopasować kluczyk to immo (jakieś 5 minut roboty) i auto odpala na nowym liczniku. Wszystkie kontrolki działają jak należy trzeba tylko zrobić mały myk, żeby FIS pokazywał temp. zewnętrzną. Należy albo podłączyć drugi (osobny) czujnik tylko dla zegarów, albo rozdzielić sygnał z czujnika przed wejściem do Climatronica i zabezpieczyć oba przed powrotem sygnału (np. diodą). U mnie w liczniku działają bajery typu świecące wskazówki, rkm, i powitanie teraz beż piednięcia. Prędkościomierz nie oszukuje (jest inaczej wyskalowany niż w 3B ale soft w liczniku robi swoje).
Polecam zamianę bo wizualnie naprawdę cieszy oko. Jak tylko będzie to możliwe postaram się porobić foto co i jak ale sprawa naprawdę nie jest trudna.
Pozdraiwam