Strona 1 z 1

Obroty biegu jałowego

: śr mar 11, 2009 00:49
autor: WRiTTeR
witam, szukajka nie znalazła nic na ten temat wiec pisze

mam taki problem dzis mialem naprawiana pompe -> uszczelnianą bo sie pociła nic wielkiego nie byla nawet rozbierana bo ciekło przez oring przy czpieniu na koło zębate

problem taki ze teraz przy odpaleniu auta obroty są na 900 po ok minucie jak pochodzi solnik, stopniowo wzrastają do 1200! i na tym poziomie zostaja. auto lata na wolnych bez dodawania gazu czy włączania jakichś odbiornikow typu światła radio itp

w jezdzie jest to samo odpale i ruszam zatrzymam sie za jakis czas obroty na 1200

przed robieniem pompy bylo podobnie ale byly w granicach 1000. pisalem kiedys na forum i wiekszosc uznala to za normalne ale przy 1200 wkurza to cholernie bo motor szybko lata...


jak to wyregulowac? zeby nie bylo tak ze zmiejsze na 1000 a przy odpaleniu bedzie 700 i bedzie skakał jak żaba...

z góry dzięki za podpowiedzi :pub:

: śr mar 11, 2009 00:53
autor: antojuja
vag wykazal jakies nieprawidlowosci? ciekawy objaw!

: śr mar 11, 2009 00:54
autor: PinkFloyd
antojuja pisze:vag wykazal jakies nieprawidlowosci? ciekawy objaw!
vag w aaz :chytry:

: śr mar 11, 2009 00:56
autor: WRiTTeR
PinkFloyd pisze:vag w aaz
:helm:

to ja tylko dodam ze silnik AAZ pompa z grzybkiem, przyspieszacz ręczny

: śr mar 11, 2009 00:58
autor: PinkFloyd
Wiadomo, ze na zimno obroty sa 900 bo altek jest obciazany przez dogrzewajace swiece a w AAZ jezeli nie ma klimy to pompa w czasie obciazenia nie podnosi obrotów. Swiece w tym modelu grzeja przez 2,5 min lub do temp. silnika 64st w zaleznosci co bedzie szybciej. Potem sie wyłączaja i podnosza sie obroty bo obciazenie altka spada. Maksymalnie powinny sie podniesz o ok 100 obr jezeli wiecej to jest zła korelacja miedzy wydatkiem szczatkowym a regulatorm kata wtrysku ( obrotów biegu jałowego ). jezeli bedziesz krecił samym regulatorem to na ciepło beda ok ale na zimno beda bardzo niskie. Kiedys pisałem jak to wyregulowac.

: śr mar 11, 2009 01:00
autor: antojuja
nie doczytalem przepraszam :blush:

: śr mar 11, 2009 10:58
autor: Ree
To ja się może podepnę, bo ostatnio obroty na nagrzanym silniku też zaczęły wariować... Jeszcze 2 tygodnie temu 800 jak przymurowane na jałowym, a teraz non stop 900 i huśtawka.