Strona 1 z 1

: wt mar 10, 2009 23:16
autor: woojas25
kup sobie ten droższy pasek (wzmacniany) jest drozszy , ale pasuje :bajer:

: wt mar 10, 2009 23:27
autor: mariusz75
Pstryknij fotki tego silnika zgóry bez osłony. Osobno pstryknij same turbo najdokładniej jak się da to określi sie jaki to silnik i jego kod literowy.

: wt mar 10, 2009 23:29
autor: edzio
jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.

: wt mar 10, 2009 23:34
autor: woojas25
nie zauwazyłem ze masz mk3 tam idzie pasek 5223xs jeden rodzaj taki sam jak do 110/90 koni

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:36 ]
a filter olejowy masz przykrecany , czy wkład?

: śr mar 11, 2009 01:08
autor: mariusz75
edzio pisze:jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.
Zgadza się, ale jak masz możliwość to i tak pstryknij zdj. :grin:

: śr mar 11, 2009 13:53
autor: Cinek
edzio pisze:jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.
woojas25 pisze:nie zauwazyłem ze masz mk3 tam idzie pasek 5223xs jeden rodzaj taki sam jak do 110/90 koni

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:36 ]
a filter olejowy masz przykrecany , czy wkład?
nie wiem czy czytamy ten sam post, bo w temacie jest że mk4. pozatym kolega mówi ze po numerze turbiny ( który tak na prawde nic nie mówi) że to 101 czyli pompowtrysk.

numer silnika jest na silniku, jeżeli to pompowtrysk to po prawej na dole, na płaskim polu koło dzwona sprzęgła, może być wybity lub napisany, jeżeli to pompa to numer wybity na bloku pod głowicą po prawej

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 12:55 pm ]
do autora :
następnym razem pisz dokładnie o co ci chodzi

: śr mar 11, 2009 22:19
autor: AFN140KM
lukasz-lach8 pisze:...Mechanik powiedzial ze nr znajde kod silnika na pokrywie zaworowej silnika ale tam nic nie ma...
Nie na pokrywie zaworów, tylko na osłonie rozrządu. Według numerów turbiny to wygląda na silnik AXR. Taki jak na fotkach poniżej.
Co do oznaczenia silnika to poszukaj na osłonie rozrządu takiej naklejki jak na fotkach. Jednak osłona mogła być przekładana z innego silnika.

Obrazek Obrazek

: czw mar 12, 2009 00:47
autor: mariusz75
Po pierwsze to jak pisano wyżej źle jest postawione pytanie, koledze chodzi na pewno, i ja to tak zrozumiałem nie o numer silnika lecz jego kod literowy

Nie chodziło mi o zdjęcie tabliczek czy numerów na bloku, turbo czy kolektorze :P

Chodziło mi o zdjęcie komory siknika z podzespołami i silnikiem, aby po podzespołach (ich rozłożeniu i rodzajach oraz kształcie kapy zaworowej) i po kształcie oraz budowie turbo wytypować jego moc i rozpoznać kod literowy silnika (wiadomo ATD ma inne turbo niż AJM czy ARL)

[ Dodano: 12 Mar 2009 00:03 ]
Ale po numerze fabrycznym turbo [ 038253016H ] doszedłem że jest to turbo firmy GARRET GT174 722730-0001 montowane w silnikach na pompkach o mocy 101 kM.

silniki z takim turbo miały oznaczenia AXR

Więc twoja motorownia to AXR