wymiana rozrzadu, pytanie o nr silnika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt mar 10, 2009 23:16

kup sobie ten droższy pasek (wzmacniany) jest drozszy , ale pasuje :bajer:



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » wt mar 10, 2009 23:27

Pstryknij fotki tego silnika zgóry bez osłony. Osobno pstryknij same turbo najdokładniej jak się da to określi sie jaki to silnik i jego kod literowy.
Ostatnio zmieniony wt mar 10, 2009 23:28 przez mariusz75, łącznie zmieniany 1 raz.


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
edzio
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3937
Rejestracja: pt cze 27, 2008 01:00

Post autor: edzio » wt mar 10, 2009 23:29

jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.



woojas25
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 331
Rejestracja: śr wrz 21, 2005 23:46
Lokalizacja: z libiąża

Post autor: woojas25 » wt mar 10, 2009 23:34

nie zauwazyłem ze masz mk3 tam idzie pasek 5223xs jeden rodzaj taki sam jak do 110/90 koni

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:36 ]
a filter olejowy masz przykrecany , czy wkład?



Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » śr mar 11, 2009 01:08

edzio pisze:jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.
Zgadza się, ale jak masz możliwość to i tak pstryknij zdj. :grin:


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

Awatar użytkownika
Cinek
_
_
Posty: 1738
Rejestracja: ndz lis 28, 2004 14:52
Lokalizacja: Bytom
Kontakt:

Post autor: Cinek » śr mar 11, 2009 13:53

edzio pisze:jeżeli jest to silnik z golfa III tdi to nie ma znaczenia 90,czy 110 paski są takie same.

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:30 ]
nawet TD ma taki sam.
woojas25 pisze:nie zauwazyłem ze masz mk3 tam idzie pasek 5223xs jeden rodzaj taki sam jak do 110/90 koni

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:36 ]
a filter olejowy masz przykrecany , czy wkład?
nie wiem czy czytamy ten sam post, bo w temacie jest że mk4. pozatym kolega mówi ze po numerze turbiny ( który tak na prawde nic nie mówi) że to 101 czyli pompowtrysk.

numer silnika jest na silniku, jeżeli to pompowtrysk to po prawej na dole, na płaskim polu koło dzwona sprzęgła, może być wybity lub napisany, jeżeli to pompa to numer wybity na bloku pod głowicą po prawej

[ Dodano: Sro Mar 11, 2009 12:55 pm ]
do autora :
następnym razem pisz dokładnie o co ci chodzi


viewtopic.php?f=86&t=432970 końca nie ma nigdy...

Awatar użytkownika
AFN140KM
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 574
Rejestracja: sob cze 30, 2007 19:30
Lokalizacja: KrakóVW

Post autor: AFN140KM » śr mar 11, 2009 22:19

lukasz-lach8 pisze:...Mechanik powiedzial ze nr znajde kod silnika na pokrywie zaworowej silnika ale tam nic nie ma...
Nie na pokrywie zaworów, tylko na osłonie rozrządu. Według numerów turbiny to wygląda na silnik AXR. Taki jak na fotkach poniżej.
Co do oznaczenia silnika to poszukaj na osłonie rozrządu takiej naklejki jak na fotkach. Jednak osłona mogła być przekładana z innego silnika.

Obrazek Obrazek


VW Golf MkIII 20 Jahre GTI 1.9TDI AFN 1996 - SPRZEDANY!
Skoda Roomster Comfort Style 1.6TDI CAYB 2010

Awatar użytkownika
mariusz75
Forum Master
Forum Master
Posty: 1235
Rejestracja: śr wrz 05, 2007 17:31
Lokalizacja: pracownik ASO VOLKSWAGENA wielkopolska
Kontakt:

Post autor: mariusz75 » czw mar 12, 2009 00:47

Po pierwsze to jak pisano wyżej źle jest postawione pytanie, koledze chodzi na pewno, i ja to tak zrozumiałem nie o numer silnika lecz jego kod literowy

Nie chodziło mi o zdjęcie tabliczek czy numerów na bloku, turbo czy kolektorze :P

Chodziło mi o zdjęcie komory siknika z podzespołami i silnikiem, aby po podzespołach (ich rozłożeniu i rodzajach oraz kształcie kapy zaworowej) i po kształcie oraz budowie turbo wytypować jego moc i rozpoznać kod literowy silnika (wiadomo ATD ma inne turbo niż AJM czy ARL)

[ Dodano: 12 Mar 2009 00:03 ]
Ale po numerze fabrycznym turbo [ 038253016H ] doszedłem że jest to turbo firmy GARRET GT174 722730-0001 montowane w silnikach na pompkach o mocy 101 kM.

silniki z takim turbo miały oznaczenia AXR

Więc twoja motorownia to AXR


DIAGNOSTYKA SILNIKÓW TDI
wymiana rozrządów, kompleksowe naprawy
okolice POZNANIA
Info: PW, GG, lub 502 813 462
MOJA CZARNA PEREŁA TDI XX JAHRE

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 107 gości