problem z doborem serwa
: wt mar 10, 2009 20:56
Stwierdziłem że uszkodzone mam serwo więc udałem się do sklepu moto i mi mówią że za nowe to naprawde trzeba niezłą kasę wyłożyć i to w dodatku tylko w ASO więc udałem sie na shrot.
Goście wołają 50zł i byłoby ok gdyby nie to że index się nie zgadza.
Mój index to 357 612 105 B - Golf Mk2 1.6 TD JR
Znaleźli mi owe serwo od Passata B3 tyle że w indeksie jest inna litera
357 612 105 C
Nie wiem czy to był od diesla czy benzyny.
Ewentualnie było też serwo o tym samym numerze
357 612 105 E
z Passata B4 2.0 benzyna.
Orientujecie się czy to podejdzie ? Czy te litery w indeksie mają jakieś znaczenie czy to diesel czy benzyna bo z tego co się orientuję to w benzynie ciśnienie vacum idzie z kolektora a u mnie w dieslu z pompy vacum.
Proszę o pomoc!
Goście wołają 50zł i byłoby ok gdyby nie to że index się nie zgadza.
Mój index to 357 612 105 B - Golf Mk2 1.6 TD JR
Znaleźli mi owe serwo od Passata B3 tyle że w indeksie jest inna litera
357 612 105 C
Nie wiem czy to był od diesla czy benzyny.
Ewentualnie było też serwo o tym samym numerze
357 612 105 E
z Passata B4 2.0 benzyna.
Orientujecie się czy to podejdzie ? Czy te litery w indeksie mają jakieś znaczenie czy to diesel czy benzyna bo z tego co się orientuję to w benzynie ciśnienie vacum idzie z kolektora a u mnie w dieslu z pompy vacum.
Proszę o pomoc!