Strona 1 z 1

audi a3 pompowtrysk 130km ustawic wyprzedzenie wtrysku

: wt mar 10, 2009 17:05
autor: JABcok20
witam. silnik chodzi dość głośno i twardo i samochód przyśpiesza raczej średnio.
wyprzedzenie wtrysku odczytane jako 7,14 przy 882rpm
wydatek wtrysku dla 1 i 4 cylindra pokazuje 0g/cykl a na 2 i 3 pokazuje 847ug/cykl i 211ug/cykl.

gdzie szukac przyczyny takiej pracy silnika?

: wt mar 10, 2009 23:29
autor: borat
ustaw dobrze rozrzad bo wyprzedzenie 7,14 to troche za hoho,w PDku powinno byc jak najblizej 0,0 i dopiero sprawdz pompki

: wt mar 10, 2009 23:32
autor: JABcok20
gdy przestawialem kolo rozrządu to wartość w procentach sie zmieniała z 0,0 stopni do np. o,94 sopni. ale ostatecznie ustawiłm na 0,0 stopnia. więc myśle że wtrysk jest chyba raczej ok ustawiony

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:34 ]
samochód twardo i slabo wchodzi z wolnych obrotów na wyzsze. chodzi jakos za glosno. w porównaniu do octavi 110km wypada dużo gorzej...

[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 22:35 ]
a może przeplywomierz padł? ale omputer nie pokazał nic z nim zwiazane?

: wt mar 10, 2009 23:40
autor: borat
na jakim kompem go diagnozowales?

[ Dodano: 10 Mar 2009 22:42 ]
przeplywka moze sie zesrac i nie zawsze wywali blad zdiagnozuj auto wagiem i moze cos wyjdzie

: wt mar 10, 2009 23:49
autor: JABcok20
diagnozowałem cdif/2 vagiem sie wogóle nie połączyłem.?
samochod już oddałem kumplowie ale ciągle mi chodzi po głowie co to może być???

wymieniłem filtr powietrza ale samochód nadal jakby nie dostaje powietrza powyżej 4,5 tys obrotów tzn. zamula go lekko?

: śr mar 11, 2009 00:04
autor: borat
CDIF2 to taki uniwersalny kompek prawie do wszystkich aut dysponuje tylko cztero kanalowym oscyloskopem i dopuki nie zacznie ci migac kontrolka swiec zarowych to za duzo ci nie powie podlacz pod vaga i zrob logi dynamiczne
ale po 4,5 tys obr to nie oczekuj za wiele bo to chyba norma

: śr mar 11, 2009 09:15
autor: Turbonalepa
Dokładnie kolego powyżej 4500 obr/min u mnie (PD 115km) już się nic nie dzieje. Najlepiej zrób jak radzi kolega wyżej. Podepnij się VAG'em (chyba, że to niemożliwe bo tak wywnioskowałem z tego co napisałeś) zobacz czy przepływka nie tnie dawki oraz czy turbina pompuje tyle co powinna. Bawiłem się ostatnio "CDIFEM" i powiem, że jest ok ale właśnie do wszystkich aut tylko nie do VAG (tu bez VAGA nie podołasz :D).

Pozdrawiam