Nie mając pełnej wersji VAG-a i takich kluczy wogóle się za to nie bierz, śrube centralna na wale dokręca się
160 Nm. plus 180 stopni, a bez tego nie ma mowy o prawidłowym dociągnięciu.

Oddaj go do dobrego mechanika i upewnij się, że ma takie klucze do prawidłowego dociągnięcia śruby centralnej i VAG-a do ustawienia prawidłowego konta początku wtrysku po wymianie paska, rolki i napinacza napędu pompy wtryskowej.
Pracując w ASO VW przyjeżdżają do nas nawet 10 letnie LT-ki na wymianę rozrządu, bo ich właściciele są świadomi tego, że bez profesjonalnych narzędzi nie da się tego dobrze zrobić, a nie warto oszczędzać kilkaset zł na tym,
bo te auta mają bezawaryjnie jeździć i zarabiać pieniądze.
A wielokrotnie pojawiały sie też LT-ki których właściciele narzekali że po pewnym czasie od wymiany rozrządu u mechanika auto ciężko pali i nie trzyma wolnych obrotów. Diagnoza wtedy jest prawie zawsze taka sama: za słabo dociągnięta śruba centralna co powoduje po pewnym czasie luz na kółku napędu paska rozrządu(zaczyna ścinać się klin) a co za tym idzie skaczący kąt początku wtrysku.
Tak na marginesie, to serwisujemy do teraz pewnego LT-ka rocznik 2002 o przebiegu 1 200 000 km. Silnik jest jeszcze bez remontu kapitalnego i jeździ. Co prawda miał już wymieniane kompletne sprzęgło z kołem zamachowym dwa razy, śróby od mostków na wale korbowym i korbowodach, oraz turbo, ale nadal śmiga bez awarii w trasie.