Strona 1 z 1
Nie wkreca sie na obroty po programie
: sob mar 07, 2009 14:32
autor: maatix
Witam, mam problem z silnikiem w golfie 4 1.9TDI 110km AHF zostal zrobiony program na 140km. Problem polega na tym ze czasami zdarza sie ze silnik nie chce wkrecac sie na obrty tylko np. przy 3000, 3200 obr/min samochod tak jakby cos dlawilo, nie dzieje sie to zawsze ale dosyc czesto, normalnie samochod wykreca sie do 4300 obr/min!!! Jesli ktos sie spotkal z takim problemem badz wie co moze byc przyczyna to prosze o pomoc!!!!
: sob mar 07, 2009 14:36
autor: J3L3N
A przeczysc sobie przepustnice moze pomoze.
: sob mar 07, 2009 14:38
autor: damcio151
J3L3N pisze:A przeczysc sobie przepustnice moze pomoze.
przepustnicę w TDI

: sob mar 07, 2009 14:39
autor: J3L3N
damcio151, ooo zoonk. niezauwazylem
: sob mar 07, 2009 14:40
autor: bradley
A cos wieciej co sie dzieje przy tych 3tys? Dostaje drgawek, telepawek, dymi? Dzieje sie to na zimnym czy cieplym silniku?
: sob mar 07, 2009 15:28
autor: Cinek
pewno sie tak dzieje na 3 i wyższym biegu, albo klasyczne kierownice zapieczone albo klasyczna przepływka. no chyba że program z allegro. sprawdź vagiem i bedziesz wiedział wszystko. temat był już tyle razy że ja bym go zamknął
: sob mar 07, 2009 15:40
autor: homsky
VAG-COM :
- czytamy błędy
- logi dynamiczne kanały 008+011
inaczej , ci nie pomożemy
: pn mar 09, 2009 19:47
autor: maatix
Samochod zachowuje sie przy 3 tys jak by dostawal odciecie, program jest zrobiony przez pozadna firme ktora sie tym zajmuje od lat wiec zadne allegro!!! A dzieje sie to raczej na cieplym silniku
: pn mar 09, 2009 20:52
autor: Sztomel
to nie odcięcie tylko przejście w tryb pracy awaryjnej, zastosuj się do rady kolegi homsky'ego to będzie wiadomo co go powoduje.
: wt mar 10, 2009 09:01
autor: maatix
Tak myslalem ze to moze byc tryb awaryjny, ale TURBO nie przeladowuje bo nie musze go pozniej resetowac zeby za pare sekund znow wszystko bylo OK, kierowniczki to bardzo prawdopodobne tylko z tego co sie orientowalem to wlasnie powinno przeladowywac turbo a to sie nie dzieje!!! Wlasnie umowilem sie na komputer podepne i zobaczymy co wyjdzie.
: wt mar 10, 2009 09:12
autor: Cinek
podobne objawy daje też przepływka, i wtedy nie trzeba wyłączać silnika.
: wt mar 10, 2009 12:33
autor: homsky
maatix pisze:Tak myslalem ze to moze byc tryb awaryjny, ale TURBO nie przeladowuje bo nie musze go pozniej resetowac
To że nie musisz gasić silnika żeby odzyskac moc wcale nie znaczy ze nie masz przeładowania , podejżewam u ciebie chwilowe przeładowania poza granice MAPa , wywalony bedziesz pewnie miał błąd 519 ( Intake Manifold Pressure Sensor (G71) Short to B+ )
maatix pisze:kierowniczki to bardzo prawdopodobne tylko z tego co sie orientowalem to wlasnie powinno przeladowywac turbo a to sie nie dzieje!!!
A tego ze nie przeładowuje to nie wiesz na chwile obecną .
maatix pisze:Wlasnie umowilem sie na komputer podepne i zobaczymy co wyjdzie.
I od tego trzeba zacząć
Po diagnostyce pochwal sie w tym temacie co tam wyszło , czy moje wróżby sie potwierdziły.
[ Dodano: Wto Mar 10, 2009 11:35 ]
Cinek pisze:podobne objawy daje też przepływka, i wtedy nie trzeba wyłączać silnika.
Tez prawda , tylko zdechła przepływka by mu zamulała auto cały czas , a u kolegi raz idzie dobrze a raz łapie muła.
: wt mar 10, 2009 22:53
autor: maatix
A gdyby sie okazalo ze to kierowniczki to wyjecie turba i wyczyszczenie powinno wystyrczyc???