Strona 1 z 2

problem z zapalaniem

: pt mar 06, 2009 15:38
autor: ajurczuk
muj problem polga na ty ze jak prubuje rano odpalic po podrzaniu swiec przekrecam kluczyk lapie odrazu ale po 1 sekundzie gasnie znowu grzeje swiece i za drugim razem zawsze odpala przez chwile telepie a potem juz jeset oki na ciepłym pali na dotyk co to moze byc

: pt mar 06, 2009 15:48
autor: DULUŚ
moge sie mylic ale moze ci paliwo przez noc zejsc z pompy,mozesz miec gdzies nieszczelnoc na wezach i lapie lewe powietze i cofa do baku paliwo

: pt mar 06, 2009 17:51
autor: marcin999
Świece do sprawdzenia najprawdopodbniej jedna badz dwie przepalone. No i niestety, ale jak jest zimno to sie troszkę gazu dodaje przy odpalaniu to nie jest niestety tdi.

: pt mar 06, 2009 17:57
autor: ajurczuk
swiece dobre bo ostatnio sprawdzałem wtryski wiec swiece widzałem jak grzeja na własne oczy :) a z tym dodawaniem gazu to nie wiem czy jest dobry pomysł bo jak odpale odrazu na wysokich orotach to mi turbo szybko sie skaczy

: pt mar 06, 2009 18:10
autor: DULUŚ
nikt tu nie mowi o dodawaniu gazu do podlogi tylko troche zeby sie podniosly do 1.5tys i po chwili powinna ustac nierowna praca mimo wszystko sugeruje sprawdzic czy paliwo nie cofa do baku jesli tak proponuje zaworek zwrotny ktory przepuszcza w 1 strone i bedzie dobrze

: pt mar 06, 2009 18:49
autor: ajurczuk
moze byc cos takiego ? http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html tylko jakiej ma byc srednicy

: pt mar 06, 2009 20:10
autor: marcin999
Widocznie paliwo sie cofa. Średnicę sprawdz i kup taki zawór żeby Ci na weżyk pasował. Możesz zmierzyć np. średnicę rurki od filtra paliwa bedzie to samo. Co do dodawania gazu to trzeba zrobić z wyczuciem, a o turbo sie nie bój to tak ma pracować.

: pt mar 06, 2009 21:43
autor: ranczer56
Wydaje mi się że przy odpalaniu nie przyspieszasz obrotów tak zwanym tradycyjnie ssaniem bo zarazem podniosą ci sie obroty nawet do1050i powinien problem się rozwiązać.

: sob mar 07, 2009 01:44
autor: DULUŚ
u mnie w pasku b4 jest na doplywie 8 a na powrocie 6 z tego co pamietam w golfie w tdi jest tak samo ten zawor moze CI pomoc z tym zeby ci auto odpalalo za 1 razem a z tymi obrotami to mozesz miec zepsuty przyspieszacz pompy mozna gazu troche dokladac i zalozyc zaworek zwrotny badz wybrac sie do pompiaza zeby zobaczyl co jest z twoja pompa

: sob mar 07, 2009 11:07
autor: golftd
witam
ja proponuje wymienic zawór zwrotny w filtrze paliwa
koszta około 20 zł

: sob mar 07, 2009 14:32
autor: ajurczuk
filtr paliwa mam nowy wiec to raczej nie to

: sob mar 07, 2009 14:36
autor: DULUŚ
załoz ten zaworek w skleie kosztuje chyba z 25zl http://moto.allegro.pl/item562537333_za ... _12mm.html i powinien pomoc tylko na doplywie nie na powrocie

: ndz mar 08, 2009 23:05
autor: ranczer56
Jest to zawór zwrotny(podgrzewacz)niestety na przewodzie zwrotnym na filtrze paliwowym.

: pn mar 09, 2009 02:47
autor: afteerek
witam mam pewien problem ma golfa 4 1.9tdi 90km jak jest silnik zimny pali na dotyk jak sie zagrzeje musze krecic z 5 sek i odpala czym to jest???